heerlijke middag

Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door Profielfoto van erasmus59erasmus59.

  • Auteur
    Berichten
  • #7705
    Profielfoto van erasmus59 erasmus59
    Deelnemer

    vanmiddag (vrijdag 11 augustus) in de Marilyn geweest vanaf half 1 ongeveer. Gelet op het aanwezig publiek en hun interesse in mij. (had lingerie aan met schoolmeisjes pakje) dacht ik het wordt niets ga zo weer weg.
    Maar gelukkig rond 2 u kwam er meer publiek, en dan had wel zin en interesse. Eerst was er een oudere heer welke afgetrokken wilde worden en me op het bed wel wilde neuken. helaas kreeg hij hem niet meer stijf dus meer dan schuiven over kwam hij niet. Wel liet hij zijn zaad op mijn billen na. Daarna naar de darkroom en daar eerst met andere TRav staan vrijen, nadat die weg ging kwamen er 3 mannen binnen. 1 begon met te stelen en uiteindelijk heeft hij me geneukt, hij wist van geen ophouden uiteindelijk heeft hij me 4 keer geneukt en de laatste keer zijn zaad geloosd. daarna nog 2 man die wat wilde in de homo zaal maar uiteindelijk bleef het bij zaadloze op mijn billen.
    Al met al een geile geslaagde dag. en voor de heer welke me zo heerlijk heeft geneukt, het is voor herhaling vatbaar.
    meldt je en………………..

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account