Gangbang/Bukkake

Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 maanden, 3 weken geleden door Profielfoto van Amandaamanda.

  • Auteur
    Berichten
  • #17472
    Profielfoto van Travo Linda travolinda
    Deelnemer

    Hallo allemaal,

    Ik heb een idee dat ik graag wil uitvoeren zsm. Ik ben een zeer geile Crossdresser Travo. Wat ik graag wil is een paar uur het middelpunt zijn van de cinema. Ik wil graag lekker pijpbenen lekker worden genomen door een man of 15. Wil
    Lekker vlot achter elkaar door die mannen worden genomen. Dus pijpen en neuken kan mooi samen gaan. En als toetje wil ik dan een bukkake ondergaan. Ook de kijkers mogen mij dan onderspuiten.

    Wie weet hoe ik wij dit aan kunnen vliegen. Het geheel zal ergens op een middag plaats moeten vinden.

    Ik hoor graag van jullie.

    X T Linda

    #18136
    Profielfoto van Amanda amanda
    Deelnemer

    Hoi hoi lieve Linda, ik kom je helpen als je dat leuk lijkt dan gaan we cum swappen en wisselen we sperma terwijl we beide geneukt worden en ondergespoten worden. Ik wil ook condooms leeg drinken en dit aan jouw overdragen, kussend elkaar sperma over dragen en weer van elkaar drinken. Heerlijk schat en dat terwijl we beide heerlijk geneukt worden lijkt je dat iets?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account