Eerste bezoek

Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 1 maand, 4 weken geleden door Profielfoto van Versabi1981versabi1981.

  • Auteur
    Berichten
  • #18481
    Profielfoto van Versabi1981 versabi1981
    Deelnemer

    Vorige week dinsdag was mijn eerste keer in een sexbios! Het was geweldig!
    Bij Marilyn voelde het gelijk heel vertrouwd. Eerst wilde ik in mijn boxer en shirt gaan, maar toen ik een lekkere kerel zag besloot ik geheel naakt te gaan. Cockring om en op verkenning. In de grote zaal zat een ouder echtpaar, geen actie maar ontzettend geile praat. Heerlijk om te rukken en dat er dan mannen langs komen.
    Bij de sling was helaas niemand, maar daar kom ik nog wel terug. Hoop as donderdag met een lekkere tv.
    In de darkroom was een man of 3 lekker bezig. Heerlijke stijve lullen en begon er met een te spelen. Tegen elkaar aan, pijpen en rukken. Langzaam kwam die geile man dichterbij en begonnen we zalig te tongenzoenen. Al zoenend spoot hij heerlijk zijn zaad over mijn been. Geil vroeg hij of ik alsjeblieft over zijn lul wilde spuiten. Schokkend spoot ik over zijn lul, zo lekker!!!
    Lullen nog even tegen elkaar en tongzoenen hmmm…
    Ik wilde even relaxen, maar zag een cabine met lekkere shemales film. Gelijk weer hard… Rukkend op een bankje kwam iemand langs. Gelijk op zijn knieën en zoog me diep. Duurde niet lang en toen kwam ik klaar achter in zijn keel.
    Later me nog afgetrokken over 2 man die elkaar 69 pijpte.
    Wat een middag! Sfeer is relaxt geen haantjes maar gewoon lekker geilen.
    Ben benieuwd as. donderdag met alle mooie dames!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account