Donderdag 9 & 30 september Trans-Travo-Cd dag

Dit onderwerp bevat 89 reacties, heeft 32 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Profielfoto van pijp en tepelgeile slet tv birene 2 maanden, 1 week geleden.

• Auteur
    Profielfoto van TVcokoren (Corio) tvcokoren 
    Bijdrager

Hallo allemaal, ik kan er vandaag helaas…snif…niet bij zijn…wens jullie allemaal een leuke, gezellige en geile dag xx

Profielfoto van altijdlief56 altijdlief56 
    Bijdrager

Kijk nu al uit naar de Dame die ons drinken en lekkere hapjes verzorgd. Want zij ziet er altijd zo geweldig mooi en geil uit. Hoop dat het weer gezellig gaat worden. Tot vanmiddag.💋

Profielfoto van altijdlief56 altijdlief56 
    Bijdrager

Dank je wel Marilyn voor het mooie feest afgelopen donderdag.

Profielfoto van MrRinus MrRinus 
    Bijdrager

Ik wil even wat kwijt over de 26 augustus travo dag, ik ben nog steeds aan het na genieten van de dag, als ik eraan denk, komen weer vele fijne en geile dingen me boven. Helemaal als een kanjer en lekkertje, de avond nog mailt, zegt dat zij zo genoten heeft van mij en mijn vriend, waar ik mee was gekomen. Wie wil niet genieten op elke plaats in de bios, maar ook gezellig hebben bij de zit hoek. Ja lieve geile mooie travo’s, een ieder heeft volgens mij daar veel genot gekregen, maar zag Steffanie vooral aan het einde wel heel veel genieten, met Jenny vlak bij haar, goed kijk uit voor de volgende dag dat ik weer daar ben hopelijk samen weer met mijn slavin en vriend samen. O ja helemaal mooi was dat we samen met twee vaste bezoekers nog zijn wat eten, dan snap je dat de sfeer bijzonder was.

Profielfoto van Steffanie steffanie 
    Bijdrager

Het was dan ook echt een heerlijke middag Rinus. Qua Travodag ben ik er 30 Augustus weer omdat ik 9 September naar club Mystique ga. Zal er ook op 25 September op de Jade&Friends dag ook zijn en wie weet nog een keer tussendoor op een zaterdagmiddag. Gr. Steffanie (natuurlijk ook aan Martin en jou slavin) 💋

Profielfoto van Ladyjane Ladyjane 
    Bijdrager

LadyJane is van plan om donderdag 9 september, vroeg in de middag, naar Marilyn te komen. Hopelijk is er dan een stoere man die haar onder handen nemen kan:)

Profielfoto van pijp en tepelgeile slet tv birene 
    Bijdrager

Hoi Lady Jane Ik kom er ook dan weer geheel naakt .💋💋💋😘

Profielfoto van Sonja tvcd sonjatvcd 
    Bijdrager

Wordt voor mij de eerste keer. Al 12 jaar als Tgirl maar nog nooit bij Marilyn geweest vind het spannend omdat het voor mij onbekend is ondanks dat ik regelmatig in andere clubs kom. Ben er zo vanaf twee uur misschien eerder.

Bijdrager

Helaas ben ik er morgen niet bij…nog in Griekenland..ook leuk. De volgende keer 30-9 zeker van de partij…maar vanaf volgende week tussentijds regelmatig ook in de cinema!Veel plezier allemaal xxx

Profielfoto van PeterXXXX PeterXXXX 
    Bijdrager

Hoi
    Ik ben er weer bij
    Peterxxxx😜😘🤗

Profielfoto van Versacd redbiversa 
    Bijdrager

Hoi deze versacd liefst bttm wil voor het eerst is naar marylin.
    Ik begrijp dat je als cd er gratis in mag .
    Kan ik me ergens spoelen of dit vooraf.

En zijn er condooms en of glijmiddel is de ruimte ?

Is alles gemoedelijk en lopen er wel vaker cds ,niet dat ik in mn uppie 10 man op me heb zodat ik rustig kan wennen

Profielfoto van Versacd redbiversa 
    Bijdrager

Hoi deze versacd liefst bttm wil voor het eerst is naar marylin.
    Ik begrijp dat je als cd er gratis in mag .
    Kan ik me ergens spoelen of dit vooraf.

En zijn er condooms en of glijmiddel is de ruimte ?

Is alles gemoedelijk en lopen er wel vaker cds ,niet dat ik in mn uppie 10 man op me heb zodat ik rustig kan wennen

Profielfoto van sexcinema sexcinema 
    Sleutelbeheerder

Beste redbiversa,

cd is inderdaad gratis, wel dien je een handdoek mee te nemen en anders hebben wij die voor je voor 2,50
    je kan spoelen op onze toilet die afgesloten is. De sleutel hebben wij bij de receptie. condooms en glijmiddel kan je zelf meenemen en anders is dit te koop bij ons. Wij vinden het zelf erg gemoedelijk en is er respect naar elkaar. Elke dag is anders en je weet nooit wat er rondloopt. Dit zal je zelf moeten ervaren.

Met vriendelijke groet,

Team Marilyn

Profielfoto van Yennie tgirlyennie 
    Bijdrager

Oproep aan de mannen. TGirls Yennie, Mandy en Steffanie zijn er weer op donderdag 30 september 2021. Komen jullie ook mannen?
    Kuzzzz
    Yennie, Mandy en Steffanie

Bijdrager

Ik ben ook weer van de partij de 30ste!

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 90)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2021 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account