Donderdag 8 december T-T-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

Dit onderwerp bevat 7 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 4 maanden geleden door Profielfoto van MrRinusMrRinus.

  • Auteur
    Berichten
  • #15105
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Donderdag 8 December
    T-T-CD & liefhebbers hiervan dag

    Beste Cinema bezoekers,
    DE LEUKSTE DONDERDAG VAN DE MAAND!

    DE 2e DONDERDAG VAN DE MAAND 8 December IS HET DE HELE DAG TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    De 2e donderdag en laatste donderdag van de maand is het bij de Marilyn altijd TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    Team Marilyn heet alle “verklede dames “ weer van harte welkom op de leukste donderdag van de maand voor een gezellige geile dag in de Marilyn!
    Uiteraard voorziet team Marilyn jullie op deze leuke themadag van een hapje en een alcohol vrij drankje.

    Zoals elke dag hebben verklede dames, vrouwen alleen en stellen gratis entree, meld je wel even aan de balie.
    Wij beschikken over een omkleedruimte.
    Het gebruik van een kluisje is GRATIS, wij vragen alleen €5,00 borg voor de sleutel.

    Altijd geil, altijd gezellig, zorg dat je erbij bent!
    We hopen jullie allemaal te zien! Kom je voor het eerst bij ons, meld dat dan even bij de balie, dan maken we je even wegwijs bij ons!

    DONDERDAG 29 December (DE LAATSTE DONDERDAG VAN DE MAAND) IS HIERNA DE EERST VOLGENDE T-T-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    Liefs,
    Team Marilyn

    #15106
    Profielfoto van ladyjane ladyjane
    Deelnemer

    Gezellig, travodame Ladyjane is er donderdag vroeg in de middag.

    #15107
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    Ben de 8e ook aanwezig, gaan we er weer gezellige dag van maken.

    ?? Steffanie

    #15109
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ik kom donderdag ook (voor de eerste keer), vroeg in de middag.

    #15110
    Profielfoto van Royanna royanna
    Deelnemer

    Gezellig, ik ben er ook bij!

    ???? Royanna

    #15114
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Ben er ook weer

    #15131
    Profielfoto van peter peter
    Deelnemer

    gezellig ik kom ook

    #15136
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Het was donderdag weer een heel geile dag, alleen ik was een paar meiden soms lang kwijt, zoeken lagen ze wel helemaal achterin veel te doen! Ja jammer dat ons Mammie ziek was, sterkte lieverd we zien elkaar hopelijk wel de laatste donderdag, maar ja griepje he. Wat waren er voor de eerste donderdag, weer veel geile lekkere travo meiden, ja en ook zeer geile mannen, overal zag je bezig heden, dan weet je het wel. De rit van 85 Km doe ik elke keer met plezier, meiden ik geniet van jullie allemaal hoor, ja dat is ook het mooie aan jullie, tot 29 December dan maar weer.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account