Donderdag 29 Februari Trans travo en cd dag

Dit onderwerp bevat 43 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 maand, 3 weken geleden door Profielfoto van Kinkytgirlkinkytgirl.

  • Auteur
    Berichten
  • #18409
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    @pantyhose meestal na 18-19 uur stuk stiller

    #18410
    Profielfoto van Man 2 meter man2meter
    Deelnemer

    Ik ben er morgen rond 16 uur, verwachten jullie er allen dan nog te zijn?

    #18411
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hallo geile vrouwen. Ik kom deze donderdag.
    Dit is voor mij de eerste keer.
    Ik ken hier geen vrouwen.
    Moet ik eerst vrienden maken, of kan ik direct komen

    #18412
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    @samosamo je kunt gewoon naar Marilyn komen hoor en of even aan de koffietafel kennis maken of direct de sex ruimtes in

    #18422
    Profielfoto van dutchnylon dutchnylon
    Deelnemer

    Wow, wat wordt het morgen weer TOP, meiden en mannen! Ben ook aanwezig.
    Gek op kousenbenen, maar dat weten veel dames al. Harry ook toch?
    Dus kijk niet raar op van een klodder sperma over het nylon :-).
    Benieuwd wat Royanna voor chiques draagt morgen.
    Tot morgen!

    #18423
    Profielfoto van Travo Linda travolinda
    Deelnemer

    Klink allemaal lekker mensen, maar is er mogelijkheid voor een gangbang. Ik wil eigenlijk gewoon achter elkaar genomen worden. En natuurlijk jullie sperma over mij heen gespoten hebben. En daarbij lekker lullen pijpen. Ik ga normaal eigenlijk naar EC jullie vast bekend.
    Ik ben een keer hier geweest maar het was toe niet heel druk met mannen maar wel met zusjes. Dus ik vroeg mij af wat kan ik verwachten

    X T Linda

    #18427
    Profielfoto van Amanda amanda
    Deelnemer

    Ik kom 29feb ook lieverds tussen 15u en 22u en wil me heel graag laten afneuken en onderspuiten door alle lieve mannen die me graag willen zien. Kijk maar naar mijn foto’s hoe ik er uit zie. Neem als kadootje voor me mee een heerlijk volgespoten condoom of zakje met heerlijke sperma die ik dan liefdevol graag voor je leegdrink in jouw bijzijn. Dankjewel voor jouw sperma en heel heel veel liefs en kusjes van Amanda xxx

    #18430
    Profielfoto van Man 2 meter man2meter
    Deelnemer

    Het wordt morgen een heerlijke geile dag als ik het zo lees, ik verheug mij er nu al op. Komen er op zo een dag ook wel eens dames die zich graag door een travo laten verwennen?

    #18431
    Profielfoto van liefaltijd liefaltijd
    Deelnemer

    Ik kijk nu al uit hoe Steffanie is gekleed want zij ziet er altijd geweldig uit. Zou zit ik alleen maar vaak naar je te kijken en vind ik het al geweldig om je te zien. Hoop morgen weer te mogen genieten.????

    #18433
    Profielfoto van dirtyHarry dirtyharry
    Deelnemer

    Het was een geweldige geile dag. Er waren veel travo’s en ook voldoende geile tgirl-lovers zoals ik. Ik ben heerlijk aan mijn trekken gekomen. Iedereen had het duidelijk goed naar de geile zin!

    Jammer dat mijn date tvsindy nooit is komen opdagen. Ik denk dat ze plankenkoorts kreeg, maar bij first timers hou je altijd kans dat het fake is. Jammer.

    #18437
    Profielfoto van dutchnylon dutchnylon
    Deelnemer

    Dito Harry. Wat een geile puinhoop was het weer. Dank jullie wel stijlvolle ladies, heerlijke sletjes en sloeries…. Ik meende dat Sindy er wel was trouwens, maar misschien toch verkeerd begrepen.
    Royanne, wat een kanjer ben je toch; altijd nieuwe kousen op voorraad. En Sloerie Els, ook beroemd op ISM, met de nylon sokjes. Wat een geil beest ben je toch. Kortom TOP donderdag!

    PS: wil best bijdragen aan deze site om die in de lucht te houden met meer databundel hoor.

    #18441
    Profielfoto van TvHoerSindy tvsindy
    Deelnemer

    Hoi schat,

    Plankenkoorts was het niet helaas had ik niet genoeg geld om te tanken en vandaar dat ik je ook al eens vertelde in onze berichten dat het beter is om samen te gaan met 1 auto zodat de drempel vrees die er zou kunnen zijn gemakkelijker word om de cinema te bezoeken..
    Dus ja ik was graag gekomen maar wie weet deze maand want ik ben voortaan door de weeks vrij

    #18443
    Profielfoto van Kinkytgirl kinkytgirl
    Deelnemer

    Je kan ook op zaterdag komen, de Jade en Friends dag.

    #18444
    Profielfoto van Kinkytgirl kinkytgirl
    Deelnemer

    Je kan ook met de trein komen, deze stopt bijna voor de deur. 2 min lopen vanaf het station. Hoef je ook geen parkeergeld te betalen, scheeld je ook in de kosten.

14 berichten aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account