Donderdag 26 oktober Halloween TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

Dit onderwerp bevat 24 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 maanden geleden door Profielfoto van BartXLbartxl.

  • Auteur
    Berichten
  • #17603
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Mmmm, klinkt allemaal wel geil die dingen die jullie willen doen. Zou graag jullie lekker willen pijpen, en dan onder gespoten worden. Dit stoute schoolmeisje moet dan toch echt een andere keer worden gestraft.

    #17604
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Nou dat was me de eeste keer.

    #17605
    Profielfoto van Wouter020 wouter020
    Deelnemer

    Kom graag volgende keer, graag wat verslagen. Ben benieuwd?

    #17606
    Profielfoto van Royanna royanna
    Deelnemer

    Wow, dank je wel Regina, wat heb je dit goed georganiseerd. Heerlijke hapjes (alhoewel, de oogbol cocktail durfde ik niet te proberen, zo eng zag die eruit), erg smaakvolle bloedtransfusie zakjes als drankjes. En … wat hebben de dames een werk van hun outfits gemaakt. Zelden zoveel heksen en duivels bij elkaar gezien. Daarnaast nog een verdwaalde sprookjesprinses en een hele enge non. wat een feest! En Mirte, hoe is je eerste keer bevallen?

    Liefs, en dank jullie voor de gezelligheid!

    Royanna

    #17607
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ja was erg lekker en gezellig allemaal. Ik heb het naar mijn zin gehad.

    #17608
    Profielfoto van dutchnylon dutchnylon
    Deelnemer

    Wat een feestje vanmiddag. Nonnen, heksen, feeën… Dank jullie wel allemaal voor de gezelligheid, en alle acties. Het was alweer TOP!!!

    #17609
    Profielfoto van Paula Hottjazz paula
    Deelnemer

    Lieverds het was een gezellig geile Halloween party. Super!! Allemaal mooie costuums ter verhoging van de sfeer. Regina bedankt voor het organiseren en de heerlijke hapjes. Vriendinnen tot de volgende Trans/Travo/CD donderdag.

    #17611
    Profielfoto van Kayla kayla
    Deelnemer

    Het was gisteren een superdag voor me. Meerdere keren genomen, onder andere een paar keer door Duracell Konijn Pieter, en ook andere mannen. Voelde me echt een lekkere hoer die aan het werk was gisteren.

    #17613
    Profielfoto van Wouter020 wouter020
    Deelnemer

    Dankjewel voor jullie verslagen, ga zeker ook een keer langskomen om het mee te maken.

    #17616
    Profielfoto van BartXL bartxl
    Deelnemer

    Het was een geile dag zo te lezen,ik hoop er ook gauw weer eens te zijn.
    Die Kayla lijkt me een lekkertje hoor.
    Gr Bart

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account