Donderdag 13 oktober Trans-Travo-Cd dag

Dit onderwerp bevat 7 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 6 maanden geleden door Profielfoto van MrRinusMrRinus.

  • Auteur
    Berichten
  • #14758
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Donderdag 13 oktober
    T-T-CD & liefhebbers hiervan dag

    Beste Cinema bezoekers,
    DE LEUKSTE DONDERDAG VAN DE MAAND!

    DE 2e DONDERDAG VAN DE MAAND 13 oktober IS HET DE HELE DAG TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    De 2e donderdag en laatste donderdag van de maand is het bij de Marilyn altijd TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    Team Marilyn heet alle “verklede dames “ weer van harte welkom op de leukste donderdag van de maand voor een gezellige geile dag in de Marilyn!
    Uiteraard voorziet team Marilyn jullie op deze leuke themadag van een hapje en een alcohol vrij drankje.

    Zoals elke dag hebben verklede dames, vrouwen alleen en stellen gratis entree, meld je wel even aan de balie.
    Wij beschikken over een omkleedruimte.
    Het gebruik van een kluisje is GRATIS, wij vragen alleen €5,00 borg voor de sleutel.

    Altijd geil, altijd gezellig, zorg dat je erbij bent!
    We hopen jullie allemaal te zien!

    DONDERDAG 27 oktober (DE LAATSTE DONDERDAG VAN DE MAAND) IS HIERNA DE EERST VOLGENDE T-T-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    Liefs,
    Team Marilyn

    #14781
    Profielfoto van ladyjane ladyjane
    Deelnemer

    Travodame LadyJane komt donderdag 13 oktober vroeg in de middag naar Marilyn.
    Zij droomt van een stevige stoere MAN.

    #14789
    Profielfoto van fantasie fantasie
    Deelnemer

    Het is alweer even gelden maar ik kom as donderdag vanaf een uurtje of 11:30 naar deze geweldige tv dag.

    ik hoop goed gebruikt te worden liefs door meer mannen te gelijk. ( zusjes natuurlijk ook echt welkom bij dit spel )
    dus kom maar op

    #14793
    Profielfoto van Ruud jansen Ruud jansen
    Deelnemer

    Ik ben er waarschijnlijk donderdag ook.
    Dus zijn er zusjes/travo,s of bi mannen die het wel spannend vinden om een geblinddoekte man alles te laten uitvoeren kan ook top zijn geen probleem ik sta voor alles open.
    Je vind me waarschijnlijk geblinddoekt in 1 van de ruimtes, te gebruiken als top maar vind het ook super geil op gepijpt te worden of zelf langdurig te pijpen en wil graag je zaad in mijn mondje. ( ik blijf wel de hele tijd geblinddoekt)

    Dus kom je me geblinddoekt tegen laten we er dan een geile middag van maken.

    Ps. ik heb vele geil sex foto,s van mezelf, maar mis nog foto,s of filmpjes als ik iemand aan het pijpen ben. dus mocht je deze voor mij willen maken stuur dan even een berichtje zodat ik je mijn 06 nummer kan geven zodat je ze naderhand naar mij kan app.

    #14795
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Donderdag zal Meester Rinus er heel vroeg zijn, hij wordt om 10.15 daar afgezet daar zijn slavin Tressa, die even ergens in de buurt wat moet leren, zo rond 15 uur zal ze de Meester en jullie kunnen dienen, haar lichaam is dan voor gebruik. Zij heeft een planning gemaakt, heb haar beloofd dat ze niet lopends naar huis hoeft, als ze haar Meester Rinus maar goed verzorgt, ook met uit eten gaan. Ja ik sta daar dan vroeg met mijn spullen voor de deur, als er een travo ook op tijd wil komen, gaan we koffie drinken op de stoep, later zal ik jullie kunnen laten genieten van mijn mee gebrachte andere spullen. Als er ook 16 uur nog een Dominant is die mijn onderdaan goed wil aanpakken is die welkom, zij is de avond lang tot de beschikking.

    #14796
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Lekker man, donderdag ben ik ook weer aanwezig ook als slavin te gebruiken,evt binden en meer ??onderdanig en dienend,in Latex rokje en blindoek voor xxxxrenske

    #14801
    Profielfoto van s-e s-e
    Deelnemer

    Wie weet komen wij ook ff buurten. Nog niet eerder meegemaakt zo’n dag. Als het lukt om te komen, zullen we er in de middag zijn tot …?. Gr S en E

    #14822
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Wat een bijzondere mooie dag, heb zelden gezien dat travo’s zoveel samen bezig waren aan het verwennen, ja die teef van mij werd verwend door Josje en een nieuwe travo, sorry weet naam niet meer, maar wat deden ze het leuk en lekker samen, die teef schreeuwde weer zoveel, nu niet van pijn, maar genot. Die middag heb ik in elke hoekje travo’s samen zien genieten, was geil om te zien en ze aan te sporen. Peter jij hebt het weer zeer goed verzorg, samen met Mammie, ja Johan moest ook de juiste sfeer brengen, met hem merk je dat hij weet wat er gebeurd, mensen allen bedankt, ook namens die pijn teef van me, zij zal zaterdag bij me thuis weer veel voelen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account