Donderdag 11 Juli Trans-Travo-Cd dag

Dit onderwerp bevat 5 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 9 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.

  • Auteur
    Berichten
  • #9429
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Cinema bezoekers,

    Het is weer bijna zover,
    DE LEUKSTE TWEEDE DONDERDAG VAN DE MAAND!
    DONDERDAG 11 Juli

    De laatste donderdag van de maand is het bij de Marilyn altijd
    TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG
    Team Marilyn heet alle “verklede dames “ weer van harte welkom op de laatste donderdag van de maand voor een gezellige geile dag in de Marilyn! Uiteraard voorziet team Marilyn jullie op deze leuke themadag van een hapje en een alcohol vrij drankje.
    Zoals elke dag hebben verklede dames, vrouwen alleen en stellen gratis entree, meld je wel even aan de balie. Wij beschikken over een omkleedruimte. Het gebruik van een kluisje is GRATIS, wij vragen alleen €5,00 borg voor de sleutel.
    Altijd geil, altijd gezellig, zorg dat je erbij bent!:)
    We hopen jullie allemaal te zien!
    Met vriendelijke groet,
    Team Marilyn

    #9484
    Profielfoto van tvkim tvkim
    Deelnemer

    Hoi Allemaal,

    TV Kim probeert ook op deze donderdag weer acte de précence te geven.
    Eens kijken of ik nog een leuke outfit bij elkaar kan versieren hihi…

    Hopelijk tot donderdagmiddag dan, zal denk ik rondom 1 uur worden….

    Liefs,
    Kimmie

    TV KIM

    #9494
    Profielfoto van tvkim tvkim
    Deelnemer

    Hi Peter,

    Het is een beetje tegen eigen parochie in prediken maar ik “denk haast” (hihihi) dat je meer plezier en ontspanning op je vakantie zult krijgen dan van een middagje met Kimmie……… Maar wel een heel erg lieve reactie van je hoor… Heb je een PM gestuurd.

    Liefs,

    TV Kim

    #9503
    Profielfoto van Kiara kiara
    Deelnemer

    Hoi schatjes,
    Het is alweer eventjes geleden, maar ben jullie zeker niet vergeten. Ik zal/wil proberen iedere trans, travo, cd dag er tezijn, ben nogal druk met wat (sport) blessures…Donderdag gaat het waarschijnlijk niet lukken, heel misschien eind van de middag. Zaterdag ben ik er wel 😉
    Tot snel,
    Xxx Kiara

    #9526
    Profielfoto van tvkim tvkim
    Deelnemer

    Hi Allemaal,

    Ik heb helaas nog geen tijd gevonden om iedereen te bedanken voor de gezellige dag welke ik heb mogen hebben op de laatst gehouden tv dag van 11 juli jongstleden! Excuses daarvoor maar bij deze hoop ik dat weer goed gemaakt te hebben, Ik heb me erg geamuseerd en wil dan ook iedereen mijn hartelijke dank overbrengen. Speciale dank gericht aan Ba en Paul, heerlijk al die liefdevolle aandacht……

    Knuffels en tot een volgende gelegenheid…

    TVKim
    oftewel Kimmie

    #9528
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Wat super leuk om al deze berichten te lezen en dat het weer een geslaagde dag was, op naar de volgende, deze is Donderdag 25 Juli, hopelijk is dan weer iedereen erbij en is het weer een gezellige geile top dag en dat weer iedereen met een blij hoofd weg gaat naar huis en uiteraard voor de vakantiegangers onder ons, iedereen een fijne vakantie en zien jullie weer terug na de vakantie

    Team M

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account