De middag met spanking/caning als thema

Dit onderwerp bevat 5 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 maanden, 3 weken geleden door Profielfoto van missisissislavinmissisissislavin.

  • Auteur
    Berichten
  • #10226
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    Het volgende relaas van een paar jaar geleden was niet in Hilversum. Het was open middag-avond met een spanking-caning thema en iedereen mocht komen kijken, meedoen was niet verplicht. Tijd om de spankers en caners eens te verrassen en uit te dagen. Met mijn nieuwe cane ging ik maar een naar de kamer naast de darkroom. Daar was het niet zo donker, er was daar in en uitloop en er werd een filmpje gedraaid. Nu me snel uitkleden, alleen nog mijn gympies aan en weer bij de kamer naar binnen om de boel te verkennen. Er liepen al wat leuke mensen nerveus en voorzichtig heen en weer. Vooral kijkend, maar geen actie. Bij het rondlopen voelde ik wel handen die mijn pik en ballen betasten ook die wat angstig over mijn billen wreven. Maar geen harde klap op mijn blote kontje, dat was nou jammer. Dan maar een beetje uitdagen. Een klap hier en een klap daar uitgedeeld, maar niks terug gekregen. Dan maar een beetje leunen op een zachte box die in het midden van de kamer staat. Ik legde de cane links van me zodat die goed in het zicht lag en iedereen de cane zo kon pakken. Er gebeurde niks. Niemand durfde de cane te pakken of zelfs maar een klap op mijn blote billen te geven. Dan maar meer uitdagen… leunend met mijn heupen tegen de rand van de box ging ik langzaam verder naar voren leunen en leunde toen op mijn elle bogen. Mijn benen waren iets te lang voor de box dus ging ik die langzaam spreiden. Zo nu staken mijn billen duidelijk uitdagend naar achter en lag de cane nog steeds voor het grijpen. Een duidelijke hint dacht ik. Iemand was er achter me, ik voelde twee handen op mijn billen. Langzaam werden mijn billen uit elkaar geduwd. Ik ontspande me. Ineens schoot een tong mijn anus naar binnen. Ik slaakte een kreet. Iedereen om me heen moest hard lachen. Ik keek achterom naar degene die me aan het rimmen was. Hij keek me vragend aan. Lekker? vroeg hij. Je geeft me eerst 6 met de cane, daarna kan je een antwoord krijgen. Zei ik. Hij pakt de cane en gaf me twee voorzichtige tikjes op mijn billen. Nog 4 zei ik. 4 zachte tikjes volgden. En lekker? vroeg hij. Veel te zacht. Zei ik. Iemand was op de box geklommen. Knielde voor me en stak zijn stijve pik naar me zodat zijn pik binnen pijp bereik was. Ik keek hem aan en zei: Heb jij me er al 6 met de cane gegeven??? Laat mij maar even hoorde ik achter me. Hij pakte de cane op. Je krijgt voor die brutaliteit een harde correctie met de cane heb je dat begrepen. Ja zei ik en wiebelde uitdagend met mijn kontje. Hoeveel moet hij er krijgen voor die brutaliteit? Vroeg hij aan de aanwezigen. 6 hoorde ik. Te weinig zei hij. 12 riep iemand anders. Maar 12 voor die brutaliteit? Veel te weinig zei hij. 24 riep iemand lacherig. Dat komt in de buurt zei hij. Je krijgt er 24 zei hij zachtjes tegen mij, oke? Ja zei ik. Als het niet meer gaat geef je een signaal zei hij zachtjes. Hij moet ze wel allemaal tellen riep iemand lachend anders telt het niet. Iedereen moet weer lachen. We gaan hem eerst een lesje leren zei hij. Iedereen komt aanlopen en geeft hem een harde klap op zijn billen en loopt weer door. Dat vond iedereen wel leuk. Achter elkaar kwamen ze aanlopen en gaven me een harde klap op mijn uitdagende billen. Ook al voelde ik de klappen niet meer, ze bleven nog steeds komen. Ze hadden er zin in. Na een tijdje greep hij in en vond dat het tijd voor de cane was. Iedereen naar achter zodat hij ruimte had om met de cane te slaan. De cane zoefde door de lucht. Hard kwam de cane neer op mijn billen. De ene slag na de andere kwam hard op mijn kontje terecht. Bij elke slag voelde ik mijn kont omhoog wippen als reactie op de slag. Iedereen kon mijn anus goed zien zitten en mijn ballen wiebelde heen en weer. Nadat ik 24 slagen met cane op mijn billen had gehad stopte hij. Hij keek om zich heen en vroeg: Wat vinden jullie ervan? Mooi!! hoorde ik om me. Zijn kont gaat lekker omhoog!!! Hij heeft de slagen niet geteld!!! Zei iemand. Ja, dat zou hij doen, dat klopt…hoor ik om me heen. Dus wat gaan we doen met dit kontje? vroeg hij terwijl hij me een extra harde slag op mijn billen gaf. Het kontje moet gecaned worden totdat hij alle slagen netjes geteld heeft, anders leert hij zijn lesje nooit. Riep er iemand. Hij keek naar me en vroeg zachtjes of dat kon. Ik gaf hem een duimpje omhoog. Hij maakte weer wat ruimte om uit te kunnen halen. Hoeveel krijg je er met de cane? Vroeg hij mij. 24. Zei ik hard. Op dit kontje? Vroeg hij terwijl hij een harde slag met de cane op mijn billen gaf. Ik gaf een kreet omdat ik de slag niet verwacht had. De aanwezigen moesten hier weer had om lachen. Leuk publiek dacht ik. Hij begon weer met slaan, de cane zoefde door de lucht en ik telde elke slag hardop. Bij de 19e haalde hij extra hard uit waardoor ik een kreet gaf en er was weer gegrinnik op de achtergrond. Hij sloeg ritmisch hard door waardoor de volgende slag de 19e werd. De 20 en 21 kon ik nog tellen. Hij sloeg zo hard dat ik alleen maar kreten liet. Ritmisch en kei hard sloeg hij door. Ineens hield hij even op met slaan. Iemand zei, hij heeft er nu wel meer dan 24 gehad. Ja, maar hij heeft ze niet geteld zei de man met de cane. Doorgaan ? vroeg hij mij. Ik liet een duimpje omhoog zien, ik laat me nu niet meer kennen dacht ik. Hard kwam de cane op mijn billen, tellen ging niet meer, kreten slaken wel. Even hield hij weer rust. 20 zei ik snel. Hierop volgende een serie van 3 harde slagen. 21 zei ik erna. Weer een serie van 3 harde slagen. 22 zei ik snel erna. Weer een serie van 3 harde slagen. 23 zei ik snel erna. Nog een serie van 3 harde slagen. 24 zei ik. Hij legde de cane naast mij neer. Pakt wat olie en smeerde dat op mijn pijnlijke billen. Goed gedaan zei hij en gaf me een harde klap met zijn hand op mijn billen. Ik bleef nog even liggen en voelde het geil uit mijn pik vloeien. Mag ik je nu rimmen of moet ik je eerst 6 met de cane geven? Vroeg een stem naast me. De cane ligt naast me. Zei ik. Hij pakte de cane en sloeg zo hard als hij kon 6 keer op mijn billen. Daarna legde hij de cane weg en ging me hard en diep rimmen. Toen hij klaar was met rimmen gaf ook hij me nog een harde klap op mijn billen. Ik stond op en ging mijn caner zoeken. Daar zat hij op de bank. Ik zou je nog graag een pak op je billen willen geven, maar ik heb ineens last van mijn arm. Zei hij. Ik ging bij hem over de knie liggen en stak mijn billen uitdagend omhoog. Hij kon nog net een paar harde klappen op mijn billen geven daarna stopte hij. Ik ging voor hem op mijn knieen en deed zijn benen een beetje uit elkaar. Ik ga je even bedanken voor de caning die je me gegeven hebt. Zijn pik stond al rechtovereind. Ik hoefde niet veel moeite te doen om hem te pijpen, hij kwam snel. Toen moest ik hem mijn billen laten zien. Ik draaide me om deed mijn benen een beetje uit elkaar en steunde met mijn handen op mijn knieën. Mijn billen waren rood, maar niet beschadigd. Ik moest terug gaan liggen over de box in dezelfde houding met mijn billen uitdagend naar achteren, maar dit keer zonder cane. De aanwezigen kwamen naar me toe. Sommigen voelden de hardheid van mijn billen, sommigen gingen met mijn ballen spelen, sommigen staken hun vinger in mijn anus, maar de meesten gingen naast me staan en gaven me gniffelend een paar harde klappen met hun blote hand op mijn blote billen. De laatste die mijn billen hard geslagen had vroeg of ik zijn kleine pik wilde pijpen. Weet je wat, ik ben best wel moe, steek hem maar in mijn kont en ga je gang. Dat had ik beter niet moeten zeggen. Hij stak zijn eerst nog middelkleine pik in mijn kont en ramde hem hard naar binnen. Ik voelde zijn pik in mijn kont groter worden. Hij voelde ineens twee keer zo groot binnen. Harder en dieper begon hij mijn kontje te neuken. Mijn pijnlijke billen gebruikte hij als stoot kussen. Kreten van geilheid en genot ontsnapte bij me. Toen hij klaarkwam werd ik nog een paarkeer hard en schokkend geneukt. Even later haalde hij zijn pik uit mijn kont en gaf me daarna een harde klap op mijn billen. Ik keek achterom, wat een joekel was dat… Uitgeput bleef ik nog even liggen. Af en toe liep er gelukkig iemand langs die me een harde klap op mijn uitdagende billen gaf… met een roodkontje ging ik naar huis…

    #10294
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    wat een genot ! dat wil ik ook meemaken! maandag 3feb ben ik ook naakt klaar voor eerste keer te laten gebruiken !

    gr geile birene.

    #10299
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    @birene dat canen van je billen of het diep neuken van je kontje????

    #10300
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Vooral diep neuken. heerlijk man ! 3 feb kunnen we elkaar ontmoeten!

    #10301
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    verheug me op maandag

    #16217

    WOW Dat wil ik ook meemaken !

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account