afgelopen maandag was ik even in de cinema

Tags: 

Dit onderwerp bevat 7 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 11 maanden geleden door Profielfoto van Anoniem.

  • Auteur
    Berichten
  • #9247
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Beste allemaal

    ik was gisteren om 20:00 even in de cinema
    moet zeggen dat het wel 1 van de relaxte sex cinema is die ik ken..
    sfeertje heel relax..
    je wordt netjes geholpen.. de shop meneer was super vriendelijk. geen rare blikken of iets.. niks moet alles mag.. en nee is nee 🙂

    afijn gisteren dus lekker even in de bios geweest en heb daar nog rond gelopen in mijn kousen.. zag 2 mannen elkaar pijpen en genieten van elkaar..
    daarna kwam 1 van de mannen naar mij toe toen ik in de bi-film kamer zat.. maar ik was nog een beetje verlegen .. dus heb even met deze aardige man gepraat… die mij zeer op mijn gemak stelde..

    dus ik kom de volgende keer weer even kijken.. om mij te laten lekker anaal te laten nemen in mijn lingerie en dat ik wat jongens leeg mag zuigen.. zolang alles maar schoon en fris is..

    Groetjes, SH

    #9253
    Profielfoto van Paardelul Paardelul
    Deelnemer

    Daar verlang ik nu al naar!

    #9254
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste SH,

    wat een leuke reactie op onze forum en super dat je hebt genoten.We hopen jou gauw weer in onze cinema te zien.

    met vriendelijke groet,

    Team Marilyn

    #9255
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    Hallo allemaal,
    ik was afgelopen maandagmiddag even in de cinema. Wat een gezellige drukte was het. Ik zag daar een aantal mannen elkaar lopen te verwennen in de darkroom. Er werd verderop iemand hard op zijn billen geslagen wat ik wel spannend vond om te zien en te horen. Lopend door de gang zag ik daar een fantastische man zitten die ik even over zijn knie streek om zijn aandacht te krijgen. Hij vond dat ik een mooi kontje had. Dus zei ik uitdagend dat als hij dat vond hij me maar een flinke pets op mijn billen moest geven als ik weer bij hem langs liep. Even een beetje heen en weer gelopen en weer bij hem langs gelopen. Hij gaf me een harde pets wat ik best wel spannend vond. Ik liep de darkroom in, hij achter mij aan.
    Een fantastische middag was het

    #9256
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Hoi Tomotk,

    wat een leuk berichtje en wat fijn dat je een top middag hebt gehad.We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze Cinema.

    Met vriendelijke groet,

    Team Marilyn

    #9275
    Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

    Ik kom morgen, maandag, ook weer even langs tussen 4 en 7. Heb er weer even zin in, gekleed in nieuw badpakje

    #9288
    Profielfoto van dutchnylon dutchnylon
    Deelnemer

    @Rob Lycra, ik ben reuze benieuwd naar jouw nieuwe badpak, dat er ongetwijfeld weer leuk maar vooral lekker geil uit zal zien om jouw lijf heen.

    #9289
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    wie vanavond in de cinema? heb wel erg zin nu..

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account