7 juni een geile middag

Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar geleden door Profielfoto van missisissislavinmissisissislavin.

  • Auteur
    Berichten
  • #7564
    Profielfoto van erasmus59 erasmus59
    Deelnemer

    Nadat ik dinsdag al was geweest en het toe redelijk stil was besloot ik woensdagmiddag weer naar de Marilyn te gaan. Rond half 2 was ik in Hilversum en zag direct een aantal bekenden. Na eerst mijn ogen aan het licht te laten wennen ben ik me gaan omkleding, voor deze gelegenheid had ik zwarte lingerie bestaande uit kousen, jarretelles, slipje, bh uitgezocht en daarover een “schoolmeisjes” outfit. kort ruiten rokje en wit topje. Na wat rondgelopen te hebben en hier en daar al een opmerking en hand gevoeld te hebben, kwam ik de grote zaal binnen. Daar was op de matras een geil spel bezig tussen 3 mannen terwijl er een man of 5/6 stonden te kijken en te trekken. De man op het matras kwam aan zijn trekken en toen de man met het petje in zijn mond klaarkwam verslikte hij zich bijna. Toen dit geile spel voorbij was gingen de mannen weer lopen. IK besloot ook weer een rondje te maken, omdat er in de homo zaal niets was ging ik de darkroom in. Die mannen moesten tenslotte toch ergens zijn.Direct achter de ingang trof ik ze al aan, de man van het bed was hier nu druk een tweetal mannen te pijpen. Terwijl ik stond te kijken voelde ik plots een hand op mijn kousen die langzaam omhoog kroop en voelde wat ik verder aan had. Ik viel zo te merken in de smaak, de man in kwestie draaide zich om en zoende me vol op de mond en begon te tongen. Ons spel werd heftiger en plots vroeg hij of ik condooms had, die heb ik altijd bij me zei ik, en gaf hem er een. Terwijl hij deze om zijn stijve pik deed en ik mijn kontje insmeerde met glijmiddel duwde hij me naar de andere kant en voorover op de bank. Even voelde ik zijn hand direct gevolgd door zijn pik. Ik zette zijn harde pik voor mijn gaatje en daar drukte hij hem er al in, heerlijk. Steeds dieper en sneller ging zijn pik tot hij diep in me stopte, gromde en zijn zaad de weg in het condoom vond. We waren zo opgegaan in het spel dat we niet gemerkt hadden dat de hele darkroom nu zo ongeveer vol was. IK bleef even liggen nadat hij zijn pik eruit had en voelde verschillende handen over me hele lichaam. Ook werden er twee pikken voor mijn gezicht gehouden. Ik begon ze te pijpen en ondertussen werd mijn gaatje bewerkt door andere. Plots voelde ik weer een pik voor mijn gaatje, snel voelde ik of er een condoom om zat en toen dat het geval was schoof ook deze pik zonder veel moeite mijn kontje in. En wederom kwam iemand diep in me klaar, al na een paar stoten. De man op de nadere bank die zo lekker aan het pijpen was toen ik binnenkwam, kwam nu ook mijn kant op en ook hij drukte zijn pik in mijn gezicht, langzaam steeds sneller ging ik hem pijpen. En ook nu weer voelde ik verschillende handen aan mij kontje zitten en me vingeren. Aan zijn ademhaling te horen deed ik goed me best en ging zijn ademhaling steeds sneller. plots haalde hij zijn pik uit mijn mond en ging tussen de mannen door tot hij bij mijn kontje was. Na wat te hebben gevoeld en gevingerd voelde ik zijn lul in mij binnendringen. Diep steeds dieper tot ook hij zich niet meer kon beheersen en een volle lading moest lozen. Mijn kontje stond nu echt goed open en ondanks dat ik zoveel pikken moest verwerken wilde ik meer, mijn geilheid was nog niet voorbij. Ik zat nog altijd op mijn knieën op de bank en gaf zo wel een geil uitzicht en ja hoor ook daar weer geile handen die mijn gaatje zochten. Ik keek achter en daar was de man met het petje weer. Hij bewerkte me kontje en deed een condoom om, gelet hoeveel hij spuit zat ik wel met de vraag of zijn condoom dat aan kon, zette zijn pik voor mijn gaatje en schoof hem er in. Dieper en sneller. O wat was ik geil. Kom maar spuit maar riep en ja hoor daar kwam hij klaar. Maar het was nog niet over, hij deed een nieuw condoom om en hij ging door, voor een tweede keer kwam hij klaar. Hoe dat allemaal in een zak past? Mijn kontje voelde nu uitgewoond aan en ik moest even rust hebben, maar ik was nog bloedgeil. Hij streelde mijn pik, en net nadat ik had gezegd dat ik even pauze nam en dan weer verder ging, bereikte ik mijn hoogte punt. Ik kwam heftig klaar, heb nog enkele minuten zitten bijkomen maar helaas dan is het over en besloot ik maar dat het genoeg was voor die dag. Ik ging me opfrissen bij de kraan en vertrok weer richting huis.
    Volgende week denk ik dat ik maar weer ga, welke dag weet ik nog niet maar heb je zin? laat het met weten dan krijg je van mij te horen welke dag het wordt.

    #7565
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Mooi verhaal hoor. Zit het met stijgende opwinding te lezen pffff. Je maakt mijn droom mee. xxxxx

    #11240
    Profielfoto van Zaadslet Zaadslet
    Deelnemer

    heeerlijk pik is stijf ervan

    #11241
    Profielfoto van Zaadslet Zaadslet
    Deelnemer

    heeerlijk pik is stijf ervan geworden

    #16216

    Geil zeg !

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account