3 augustus, we mochten weer

Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 8 maanden geleden door Profielfoto van roodkontjetomotk.

  • Auteur
    Berichten
  • #11012
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    Eindelijk was het weer zover. Snel omkleden en we mochten weer naar achter. Daar zat hij al op me te wachten. Direct met de billen bloot bij hem over de knie. Mijn billen hadden het zwaar te verduren, maar eigenlijk viel het na zo’n lange tijd nog best wel mee. Twee rode billen waren het resultaat. Ik vroeg hem of hij het onderbroekje met de blauwe stippen nog had behandeld. Dat had hij uren geleden al gedaan. Dus even rondkijken of hij er nog was. Daar kwam ik hem tegen, dus hem meteen een harde pets op zijn billen gegeven (zoals hij dat graag wilde). Gelukkig gaf hij me er ook een pets terug op mijn billen. Die moest een spanking hebben, dat verdiende hij wel. Daar lag hij even later over de knie en ik sloeg hem op zijn roze billetjes. Hij had al een flinke porties gehad, dus we hielden snel op. Nog even gegevens met elkaar gewisseld. Even een cappuccino en dan weer rondlopen. Ook even in de darkroom kijken. Daar waren er al een paar een beetje met elkaar bezig. Dus ging ik maar even daar op het bankje zitten en van het uitzicht genieten. Terwijl zijn enorme pik behandeld werd draaide hij langzaam zijn kontje in mijn bereik. Ik begon zijn billen te aaien en te koesteren wat hij erg lekker vond. Mijn vinger wist zijn kontgaatje te vinden en ging langzaam naar binnen terwijl ik door bleef gaan met het verwennen van zijn billen. Hij draaide zich een beetje in een onmogelijke houding dus een corrigeerden klap op zijn billen was wel op zijn plaats. Snel begreep hij de boodschap en ik kon weer verder met zijn billen terwijl mijn vinger langzaam bij hem naar binnengleed. Weer was het nodig om hem een paar corrigerende klappen op zijn billen te geven. Hierna noemde hij mij zijn meester. Hij was stout geweest en als straf vond hij billenkoek wel op zijn plaats. Ik liet hem voorover steunen op de rand van het bankje en sloeg hard op zijn billen. Doordat hij niet telde kreeg hij er meer dan ik eerst in mijn gedachte had. Hij had de stevige spanking goed doorstaan. Dus mocht hij me bedanken. Helaas wist hij even niet wat hij wel en niet kon zeggen. Hij had van alles kunnen zeggen, van dank u wel t/m zal ik jou eens een flink plak slaag op je blote billen geven. Als ik op dat moment een condoom bij me had, dan had ik zijn statige pik helemaal uitgezogen. Hij had een mooie dikke kromme pik die uitdagend naar boven stak… Nadat hij me nog voorzicht een paar klappen op mijn billen had gegeven ging hij weg. Ik ging maar naar achteren voor een extra porties op mijn blote billen. Het doel was wel om met een roodkontje naar huis te gaan…

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account