Zomaar zin om zaterdag te zweten…

Dit onderwerp bevat 5 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 6 maanden geleden door Profielfoto van SaddahSaddah.

  • Auteur
    Berichten
  • #6994
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    De tweede zaterdag van de maand! Welke zusjes nog meer hebben plannen in die richting? Liefhebbers, maak Uw borst maar nat. Laat even hier wat achter wanneer je wilt komen 😉

    #6995
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    Duidelijk 🙂 Ik weet nu hoe mijn plannen voor morgen er uit zien en met wie ik rekening dien te houden.

    #7020
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    Goed, de titel past nog steeds dus ik klets nu gewoon verder. We hebben nu weldra de vierde zaterdag van de maand 🙂 En die vind ik net zo leuk als de tweede zaterdag van de maand. Ik zal mij pas in de namiddag met graagte aan het thema onderwerpen. Van tevoren ben ik gekleed en staat de wind in de andere richting. Ben ik morgen bezig met anderen, respecteer dat dan ook en neem alleen deel aan het spel wanneer het door mij of de ander duidelijk gevraagd wordt. Op afstand toekijken mag natuurlijk altijd.
    Verder, voor mij persoonlijk geldt: vragen mag altijd, een keurig antwoord krijgt iedereen die fatsoenlijk is maar ik ga uit mezelf niet iedereen lopen vragen of iemand misschien wat van me wil.
    Wie weet tot morgen (de 24e)

    #7021
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    Ik zet mijn informatieve monoloog hier gewoon weer voort. Ik heb gisteren niet zozeer gezweet maar tóch aanzienlijk veel vocht verloren :O
    Dank je Fleur, dat jij mijn bevrijdende engel was gisteravond. XXX.
    Mijn middag begon met een spannend BDSM-spel met een aanvankelijk heel mooi gaaf gekleed stel en werd gevolgd door een aantal leuke ontmoetingen met mooie blote mannen. Leuk gekletst en lekker geknuffeld. Een relaxte vrijpartij op het bed met uitzicht op twee andere mooie spelende blote mannen. Verder nog een lesje very-deepthroat met traantjes stromend over mijn wangen door een groot geschapen krachtige verjaardagsganger (jammer dat hij niet langer kon blijven). Had ik hem ook maar niet moeten antwoorden met ‘hard’ toen hij heel aardig vroeg hoe ik het graag met hem wilde. Maar ik kreeg er geen seconde spijt van.
    Tja, de tijd gaat op zulke dagen altijd veel te snel maar volgende week is het alweer de eerste zaterdag van de maand! Wéér mijn lievelingsthema!
    Marilyn, Saddah komt ook dan weer naar huis! Zo bloot ze wil.

    #7040
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    Dit draadje gaat alweer enige weken mee maar ik post nog eenmaal onder dezelfde titel. Ondanks de gedaalde temperaturen past hij nog steeds. Morgen, de eerste zaterdag van de maand ben ik aanwezig, trouw aan het thema, mijn lievelingsthema.

    #7041
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    En dan sluit ik hiermee dit dierbare draadje weer af. Mijn dank weer aan de Marilyn. Het was gisteren gezellig en ik heb me behoorlijk misdragen. Tot s’middags datgene gebeurde waarmee ik wel rekening gehouden had maar waar ik eigenlijk niet op gerekend had. Ik lag te genieten op het grote bed, mijn mond gevuld met een mooi groot exemplaar en elders met een aantal vingers. Ik voelde ineens de aanwezigheid van nóg iemand, draaide mijn gezicht omhoog om vervolgens recht in de ogen te kijken van mijn Heer (het woord Meester gebruik ik liever niet maar het komt op hetzelfde neer). Pijnlijker kon dan die aanblik kon volgens mij niet geweest zijn maar pijnlijk werd mijn middag wel. De rest van de middag tot vroeg in de avond ben ik verder onder zijn hoede geweest. Ik hoop dat anderen die er ook waren me het niet kwalijk genomen hebben maar op dat moment wilde ik er voor hem alleen zijn. Ik ben zijn slavin, geniet van mijn vrijheid tijdens zijn afwezigheid maar in zijn aanwezigheid weet ik wat mijn plek is.
    Na zijn vertrek was het M gehalte ten opzichte van het S gehalte dusdanig uit balans gehaald dat ik me nog heerlijk met eigen zweepje heb laten floggen door een mooie grote kerel die wel oren had naar een sado-buitenkansje.
    Volgende keer gedraag ik me weer. Zowiezo staat bloot weer een paar weken niet op het programma dus dan misschien dan meer tijd om gekleed hier en daar een praatje te maken. Zucht 🙂

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account