Zaterdagmiddag 10 september

Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 7 maanden geleden door Profielfoto van Ron8181Ronny8181.

  • Auteur
    Berichten
  • #14653
    Profielfoto van Ron8181 Ronny8181
    Deelnemer

    Vol verwachting reed ik die middag richting Hilversum. Het thema van de dag had mijn fantasie geprikkeld en ik wilde het wel eens meemaken. Dus rustig de ruim 100 kilometers gereden.

    Eenmaal binnen leek het nog nergens op. Er liepen wat mannen rond en dat was het dan.
    Maar mijn geduld werd beloond. Jade en haar possie verschenen ten tonele en al snel was zij het middelpunt van de belangstelling. Wat wil je ook, met zo’n lijf. De mannen dromden om haarvheen en mijn pik verdween in haar gulzige mond. Ze deed haar best om mij te bevredigen, maar het geduw en getrek om mij heen vond ik maar niets.

    Op de bank achter haar zag ik ook wat activiteit en ik besloot bij hen op de bank te gaan zitten.
    Na een paar minuten wendde Patricia zich tot mij en vroeg of ze mij mocht pijpen. Daartegen had ik geen bezwaar natuurlijk en van mijn instemming heb ik geen seconde spijt gekregen. Ik mocht niet in haar mond klaarkomen, dus ging ik over in de geniet-stand. Wat zoiets betekent als: niet klaarkomen, vooral dat uitstellen en genieten van de pijpvaardigheden van Patricia. Keer op keer liet zij mij genieten en mijn pik kreeg er duidelijk geen genoeg van.
    Net toen Patricia een stapje verder met mij wilde gaan werd de pret onderbroken. Sterker nog, de pret leek voorbij. De vriendin van Patricia verscheen ten tonele. Zij kwam haar ophalen om mee naar huis te gaan.

    Maar, zij bleek de pijpleermeester van Patricia te zijn en dus wilde ik wel weten of zij het dan net zo goed kon. Terwijl Patricia zich stond om te kleden, ging ik samen met twee andere mannen, nog even los met de vriendin. Ik voelde haar vochtige mond om mijn lul en dat voelde prima. Toen ze weer opstond gleed mijn hand onder haar jurk en in haar slipje. Daar voelde ik haar erectie en begon met haar lul te spelen. Ondertussen hadden de andere mannen haar volle borsten uitgepakt en zij genoot volop van alle aandacht.

    Helaas was de pret van korte duur en vertrokken beide dames. Patricia vertelde nog snel hoe ik haar kon vinden in de sociale media, maar mijn geheugen was inmiddels in mijn eikel gezogen. Dus dat is wel jammer (!!!).

    Ik was nog bloedgeil en ben daarna enorm geil (en veel) klaargekomen. Tevreden reed ik daarna weer naar huis.

    #14654
    Profielfoto van Ron8181 Ronny8181
    Deelnemer

    Als ze langer waren gebleven was er nog veel meer gebeurd. Mmmmm

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account