Woensdag 19 juni Meppen op het kontje van roodkontje

Dit onderwerp bevat 6 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 week, 1 dag geleden door Profielfoto van HardeHanshans48.

  • Auteur
    Berichten
  • #18769
    Profielfoto van Meester Frans mstrfrans
    Deelnemer

    Op 19 juni, in de middag zal roodkontje in de cinema zijn. Dat kontje van hem is ervoor om op gemept te worden. Hij zal door de cinema paraderen, iedereen waar hij langs loopt mag hem een flinke mep op zijn kontje geven. Ook zal hij in de bios, gang etc uitdagend staan met zijn kontje. Het is dan de bedoeling dat je hem een flinke mep op dat stoute kontje geeft. Vind je dat hij meer dan een mep op zijn billen verdiend, geef hem dan meer dan een paar meppen op zijn kontje. Of leg hem over de knie voor een flink pak slaag op dat uitdagende kontje van hem. Zijn er liefhebbers die er zin in hebben om dat kontje van hem eens flink onderhanden te nemen? Laat het weten, hij moet met een ROOD KONTJE naar huis gaan. Ik reken op jullie, meester Frans

    #18777
    Profielfoto van HardeHans hans48
    Deelnemer

    Meppen op het kontje van roodkontje, dat lijkt me wel leuk!!!
    Harde Hans

    #18778
    Profielfoto van Meester Frans mstrfrans
    Deelnemer

    Hallo Hans, zijn uitdagende kontje is ervoor om op gemept te worden !!!

    #18780
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Hoi Frans ik ben er ook weer woensdag, wil graag gelijktijdig een harde pik in mijn mondje of kontje ???? xxxxrene ❤️

    #18781
    Profielfoto van Meester Frans mstrfrans
    Deelnemer

    Hallo birene, die woensdag 19 juni komt roodkontje naar Marilyn. Dan moet dat uitdagende kontje van hem flink gemept gaan worden. Hij loopt al veel te lang uitdagend te paraderen in de bios met zijn kontje.

    #18816
    Profielfoto van Meester Frans mstrfrans
    Deelnemer

    Het meppen op het kontje van roodkontje gaat deze maand niet door vanwege omstandigheden.
    Nieuwe aankondiging volgt

    #18819
    Profielfoto van HardeHans hans48
    Deelnemer

    Jammer, ik had er erg veel zin in om op dat kontje te meppen en hem diep in zijn kontje te nemen.
    Ik had ook de foto’s van zijn profiel bekeken en dat kontje van hem is zeer uitdagend. Dat kontje vraagt er gewoon om op gemept te worden. Ik kijk al uit naar de nieuwe aankondiging 😉

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account