Welkom op onze nieuwe website!

Dit onderwerp bevat 11 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 3 maanden geleden door Profielfoto van Anoniem.

• Auteur
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

Welkom allemaal op onze vernieuwde website!

Mis je iets? Heb je tips? Meld het dan aan ons dan kunnen we kijken wat we er mee kunnen doen. In de loop van de tijd zal je zo af en toe een verandering zien op de website omdat wij er nog steeds aan werken. Je kan wel al gebruik maken van alle functionaliteiten. Have fun!

• Dit onderwerp is gewijzigd 6 jaren, 3 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

Ja ik mis iets. Ik mis mijn oude accountgegevens, mijn vriendenlijstje en ik mis ook alle onderwerpen en verhalen die nog tot voor enkele dagen door een groepje dankbare gebruikers van het Marilyn-forum werden onderhouden. Nu zie ik niets meer terug van dat alles.

Sleutelbeheerder

Hallo Saddah,

Zoals ik je net al uitlegde via de e-mail zat er helaas niks anders op 🙂

Helaas hebben wij wel die maatregel moeten treffen omdat er nog wel eens gespamt werd via het forum. We zijn genoodzaakt over te stappen op andere software om het allemaal zo veilig en ‘dicht’ mogelijk te houden. Ik begrijp dat het vervelend is er is alleen helaas geen mogelijkheid om je oude account te integreren. Het voordeel is wel weer dan er een hoop nieuwe functies bij zijn gekomen 🙂 excuses voor het ongemak.

• Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 3 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 3 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    Deelnemer

Uit het feit dat ik hier gepost heb nadat ik jouw anwoord via mail heb gelezen mag duidelijk zijn dat ik dat antwoord niet voldoende vond.
    Goed, een profiel opnieuw inhoud geven, vrienden opnieuw terugvinden, het is allemaal wel te doen, zodra de belangstelling en het vertrouwen in het forum weer terug zijn. Nieuwe functies interesseren me daarbij het allerminst.
    Een waarschuwing vooraf was wel het minste geweest zodat iedereen voor zichzelf had kunnen beslissen of hij nog wat wilde bewaren of niet.
    Maar wat doen jullie met het forum? Ik zie overal 0 staan. Er was iets. Wie heeft besloten dat dat niet meer belangrijk is? Mensen hebben daaraan bijgedragen.
    Daar liepen discussies, niet in het minst door Marilyn zélf in het leven geroepen over nieuwe activiteiten.
    In de prullenbak verdwenen?
    Ik heb me vandaag braaf opnieuw ingeschreven. Maar of ik ooit nog zin krijg om dit forum opnieuw hetzelfde vertrouwen te gaan geven als dat ik bij het vorige heb gedaan is afwachten. Er is daar wat beschadigd.
    Ik zwijg er verder over.

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Er liep een discussie over een nieuwe activiteit, die mij erg aansprak. Helaas kon ik niet reageren omdat de website ineens niet meer bestond. Wie start die discussie nu weer op?

Sleutelbeheerder

@saddah: Als je te maken krijgt met spam wordt je website zonder pardon door de hostingprovider offline gezet. Dit doen zij helaas uit voorzorg. Als wij dit van tevoren wisten hadden wij jullie uiteraard op de hoogte gebracht want het is bijzonder vervelend dat alle oude gegevens kwijt zijn. Wij hebben heel lang voor de oude software gekozen om maar te proberen alle gegevens in de lucht te houden, maar helaas was kiezen voor een andere software de enige optie om af te komen van alle moeilijkheden en zo een community te creëren die wél in de lucht kan blijven zonder spam. Wij hebben dus niet besloten dat de inhoud van het forum niet belangrijk was, dat was de hostingprovider. Wij balen net als jullie dat alles kwijt is. Nogmaals excuses voor het ongemak. Wij hopen dat iedereen z.s.m. zijn of haar weg weer terug vind naar het nieuwe forum.

@subsletje: Helaas is er geen mogelijkheid de oude berichten terug te halen en in dit forum te plaatsen. Maar voel je vrij om een onderwerp aan te maken en de discussie weer op gang te brengen als jij weet waar het over ging. Mocht dit niet lukken dan kan ik het ook altijd voor je doen als ik weet waar het over ging.

Sleutelbeheerder

@saddah en @subsletje ik vergeet nog iets. Jullie waren denk ik regelmatige gebruikers van het oude forum, denken jullie dat een ‘Chatfunctie’ een leuke toevoeging is? Jullie zijn uiteindelijk de gebruikers van het forum en wij willen jullie er dan ook graag bij betrekken.

Deelnemer

Dank je voor de verdere uitleg. Vergeten en vergeven.
    Dit is niet het enige forum wat regelmatig onder vuur genomen wordt door spammers. Trouwens, toen ik me gisteren tandenknarsend opnieuw ging aanmelden zag ik ze alweer voorbijschuiven in de nieuwe aanmeldingen. Ook hier hebben ze de ingang al gevonden. Wees gewaarschuwd.
    Een degelijke beveiliging en backup is daarom volgens mij een eerste vereiste, voor mijn gevoel véél belangrijker dan een chatfunctie.

Sleutelbeheerder

@saddah: Er zit een goede beveiliging op, die het hoop ik blijft tegengaan. Het is inderdaad een bekend probleem op fora en blogs, in het internettijdperk heeft helaas iedereen ermee te maken. Hopende dat het nu is opgelost.. wens ik je toch veel plezier toe op het nieuwe forum 🙂

Deelnemer

Waar subsletje waarschijnlijk op doelde was de discussie over een Meat Market in de Marilyn en vooral op welke manier die dan zou worden vormgegeven. Misschien roept Marilyn deze discussie wel weer opnieuw in het leven?
    Ik zie dat het forum trouwens langzaam begint te ontwaken maar dat nog voor niet iedereen duidelijk is waar ze iets moeten posten. Probeer bijvoorbeeld deze rubriek Algemeen bestemd te houden voor algemene dingen en schep elders, op ieder deelforum desnoods, een duidelijke oproepenrubriek. Hoe eerder je begint met de boel overzichtelijk te maken voor iedereen hoe beter het op de lange duur zal gaan werken.
    Met hier en daar nog wat verbeterde beveiliging zoals een toegangsregeling op geplaatste albums zie ik het nieuwe forum al weer een stuk rooskleuriger dan een paar dagen geleden. Ik hoop dat het goed gebruikt zal gaan worden.

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Hier ben ik weer. Even een paar dagen weg geweest. Inderdaad het was een discussie over de vormgeving van een Meat Market. Verder kan ik me niet herinneren onder welke rubriek die geplaatst was omdat zowel gay/bi als hetero deel kunnen nemen. Ik wil dit best aanzwengelen, maar ik mag aannemen dat de persoon, die het idee opperde, zijn plan nog niet helemaal vergeten is. Laat me maar horen wat de beste manier is om verder te gaan en misschien is het beter ff te wachten totdat er weer voldoende leden binnen gedruppeld zijn.

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Oeps bijna vergeten.
    Het idee om een chat mogelijk te maken lijkt leuk, maar ik betwijfel of het echt gaat werken. Ik denk dat daarvoor een groep mensen nodig is die regelmatig enige tijd van de website gebruik willen maken.
    Tot nu toe kijk ik niet heel erg frequent naar deze website. Maar wat niet is kan nog komen.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2022 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account