welkom op de BDSM forum.

Dit onderwerp bevat 5 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 maanden geleden door Profielfoto van Robwrobw.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van Regina
    maidregina
    Deelnemer

Ik wil iedereen uitnodigen die het BDSM onderwerp interessant, boeiend dan wel op welke wijze wil bespreken, om zich uit te spreken.
    Belangrijk is dat we iedereen die dit onderwerp bespreekbaar maakt in zijn/haar waarde laat, je hoeft niet te reageren.
    Op zich is alles bespreekbaar zolang het binnen de wettelijke grenzen blijft.

Iedereen mag mij persoonlijk benaderen, via dit forum, DM, prive DM of via mijn email adres als je die hebt gekregen.

Ik wens iedereen een fijne en veilige omgeving.

Liefs, Regina (Mrs.)

• Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van lekker_bi gedwee
    Deelnemer

laatst was er een BDSM dag georganiseerd waar ik niet bij kon zijn tot mijn spijt. Als er een volgende X komt, wil ik graag aanwezig zijn, het wind mij op om een meester(es) te dienen, opdrachtjes uit te voeren en bij klachten bestraft te worden. Voor mij de 1e keer in mijn leven, dus wel graag opbouwend en bij seks opdrachten wel schoon en veilig. Slaan op mijn billen lijkt me als straf heerlijk, steeds iets harder tot …… Vanaf nu blijf ik het hier volgen en hoop dat er snel een volgende X komt.

Profielfoto van Regina maidregina
    Deelnemer

Hallo Gedwee,

Houd het forum in de gaten, er komen meer bdsm dagen.

Liefs, Regina (Mrs.)

Profielfoto van Mark 007mark007
    Deelnemer

Zou het ook graag willen leren en er meer mee willen doen

Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

De bedoeling is om elke 2e donderdag van de maand een BDSM dag te organiseren.
    De volgende BDSM dag staat gepland voor 13 November. Wij verwelkomen je dan met een hapje en drankje. En hopen natuurlijk op een daverend succes.
    Hier zal uiteraard nog een aparte aankondiging van komen.

Vriendelijke groet,

Team Marilyn

Profielfoto van Robw robw
    Deelnemer

Gisteren was het dan zo ver. Mijn eerste keer naar de BDSM dag. Kort door de bocht. Heerlijk.
    Miss Kitty. Bedankt, Wat een heerlijke ervaring. En ook fijn dat je me weer laat aarden dank daarvoor
    Groet Rob

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2026 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account