We zijn weer OPEN !!!!!!!!!

Tags: 

Dit onderwerp bevat 12 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 maanden geleden door Profielfoto van wannabiwannabi.

• Auteur
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

Beste marilyn bezoekers,

We zijn weer open !!!! wel zijn er aangepaste openingstijden van 11.00 tot 17.00, en aangepaste regels zoals het dragen van een mondkapje wat nu ook verplicht is in de bios, tenzij je actief bent.
    Geef elkaar de ruimte en reinig je handen regelmatig.
    Aan de balie legt het personeel uit wat er van je verwacht word.
    We kijken er naar uit om je weer terug te zien.

Geile groetje en stay safe,

Team Marilyn

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Superfijn. Ik hoop volgende week een dag vrij te kunnen maken om lekker te komen sletten. Ik ben volledig gevaccineerd en ik hoop dat anderen dat ook zijn.

xxx Anne

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Wat fijn om weer open te zijn , ik zal proberen om volgende week een dag vrij te maken , misschien zaterdag om te langs te komen. Ik ben ook volledig gevaccineerd(2x + boosterprik)
    Vele groetjes en kusjes van Knuffeltje

Profielfoto van Tanja 076 tanja076
    Deelnemer

Heb alvast a.s. woensdag gepland om er weer te zijn………….. Ben aan achterstallig onderhoud toe hihihihi

Profielfoto van Tanja 076 tanja076
    Deelnemer

Heb alvast a.s. woensdag gepland om er weer te zijn, gewilliger dan ooit

Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

Heerlijk, woensdagmiddag kom ik weer langs en ja, ook 3x gevaccineerd
    Ik heb er zin in

Profielfoto van pijp en tepelgeile slet tv birene
    Deelnemer

Ik kom donderdag weer gezellig pijpen tongen en laten gebruiken 😋 wie komen er ook donderdag? Wie komt ook lekker spelen in de speeltuin? Contact ook via Kik groepje1 🤪

Profielfoto van Woody71 Grex
    Deelnemer

Yes 🙂 fijn om te lezen. Waarschijnlijk vrijdag eindelijk weer in de bios.. heb wel zin om een pik leeg te zuigen 🙂

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Eindelijk weer open. Ik ben ook volledig gevaccineerd(2x + boosterprik) uit er vol naar uit.😊😉

Profielfoto van Tecumseh tecumseh
    Deelnemer

Wil helemaal los gasn en meerdere pikken pijpen en voiral een zaaddouche van veel pikken tegelijk hmmmmmmmmmm
    Zaad zaad en nog eens zaad oohhhhh heb zo een zin hmmmmm

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Ik ben er woensdagmiddag ook paar uurtjes….(ben volledig gevaccineerd inc booster)

Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

Superfijn. Ik hoop op zaterdag weer eens langs te komen. Kan ik weer eens op mijn billen gemept worden. Mijn kontje is er klaar voor 🙂
    Groetjes Roodkontje

Profielfoto van wannabi wannabi
    Deelnemer

Ik hoop ook snel weer te komen 🙂 Vrijdag 21 januari of zaterdag 22 januari, moet nog even zien wat het beste uitkomt.
    Ik ben weer toe aan een pik in mijn mond, groot of klein maakt niet uit, wel schoon en geen luchtjes.
    Wie mag ik lekker leeg zuigen/beffen? Homo, bi, trans/travo of vrouw iedereen is welkom.

Groetjes Wannabi

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2022 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account