Vrijdag 20~7

Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 9 maanden geleden door Profielfoto van sigridsigrid.

  • Auteur
    Berichten
  • #8562
    Profielfoto van sigrid sigrid
    Deelnemer

    Hoi, is er vanmiddag nog een meester of dominante top of vrouw aanwezig? Ouder vind ik heel lekker. Groetjes slaaf sigrid

    #8568
    Profielfoto van sigrid sigrid
    Deelnemer

    Vrijdag was het niet druk maar toch viel ik met de neus in de boter. Bij binnenkomst hoorde ik het kletsen van een zweep. Dus snel uitgekleed en honderiem om. Had de ruimte al gauw gevonden en zag een meester met een tvslet bezig. Even heerlijk bekeken en toen even verder rond geneusd. Maar al snel weer terug om bij de meester en slet te kijken. Toen duidelijk werd dat ik van vernedering houdt mocht ik het kontje van de slet verwennen. Meester gaf aan dat mn ting er echt diep in mocht. Later mocht ik het sletje ook lekker pijpen en zn ballen likken. Na een pauze namen ze me mee naar het kruis waar ik werd vastgezet. Hier door beiden net een zweep behandeld. Soms best gevoelig maar ze hielden er netjes rekening mee dat ik niet met striemen thuis kan komen. Toen moest er nog knijpers van mn tepels geslagen worden. De linker ging vrij vlot maar de rechter was vrij weerbarstig. Na de vraag of ze door moesten gaan(netjes, want we kenden elkaar nog helemaal niet) was mijn antwoord:heb ik daar wat over te zeggen? Dus ging de meester door met het slaan op de knijper. Was wel ff heftig maar ben trots dat ik het vol kon houden tot ie er afvloog. Daarna even chillen in een andere ruimte waar intussen de slet weer onder handen werd genomen. Daar in opdracht van de meester nog een gigantisch grote pik gepijpt en zover mogelijk in mn keel proberen te krijgen. Hij was zo groot dat terwijl ie achtrr in mn keel zat ik nog steeds mn hand om zn pik kon houden tussen mn mond en zn ballen. Pppfffff
    Kortom, een zeer geslaagd bezoek.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account