van TV naar GAY

Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 11 maanden geleden door Profielfoto van SaddahSaddah.

• Auteur
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

Ergens dit jaar is het zover. Dan verdwijnt Saddah van dit forum. Maar in haar plaats verschijnt er een man met precies dezelfde ziel. Dus kerels, wees niet geïrriteerd wanneer ik de komende tijd hier al zal verschijnen met berichtjes en commentaren. Nóg heb ik die pruik op maar uiterlijk vanaf 2019 nooit meer. Ik ben al meer dan een jaar met die overgang bezig, van bi naar homo. Mannen hebben het voor mij definitief gewonnen. Daarom begrijp ik ook niet waarom ik mij hier nog veel langer als vrouw wil presenteren. Ik heb intussen al lang ontdekt dat mannenseks de allermooiste seks is die er bestaat.
    Sinds meer dan een jaar heb ik een top-vriend die mij geeft wat ik nodig heb. Meer dan dat zelfs. Maar ik zoek nog steeds naar meer, vooral op het gebied van BDSM.
    De hoogste tijd voor mij om eindelijk gay te zijn, puur gericht op mannen en mannenseks. Buiten Marilyn heb ik op dit forum alle vriendschappen verbroken. Mijn opvolger accepteert alleen nog homo- en bimannen. Ik kijk alvast hier rond en ik leg alvast graag contacten, oude en nieuwe, met mannen die ik kende maar ook met mannen die ik nog niet ken.
    Vanaf nu date ik, zelf ook als man, met mannen in de Marilyn. Mijn naam en profiel veranderen zich in de loop van dit jaar van zelf. Het vuur blijft hetzelfde. Leuk wanneer je me alvast eens een PM stuurt.

Profielfoto van Surveillant Surveillant
    Deelnemer

En zo geschiedde…

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

😘😘

Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

Lieve Jan van het goede jaar, ik stuur jou nog een PM. 😉

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2023 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account