Van ergernis naar genot

Dit onderwerp bevat 3 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 4 maanden geleden door Profielfoto van Rob LycraRob Lycra.

  • Auteur
    Berichten
  • #8794
    Profielfoto van Paardelul Paardelul
    Deelnemer

    Gisteren weer een bezoekje gebracht. Ik begon net in de stemming te komen toen er in de grote ruimte bij de matras kerstversiering werd opgehangen…stoel erbij, heen en weer geloop…Ik snap dat de kerstdagen eraan komen maar doe dit niet als wij daar zitten te genieten! Ergernis! Dit zou mijn inziens voor opening of na sluiting vd winkel moeten gebeuren.
    Even later kwam ik gelukkig weer in de stemming toen een lekkere travo duidelijk liet merken wel iets te willen en even later in de darkroom heerlijk genoten waarbij mijn volle lading in haar mondje werd gespoten, zalig en wat een genot.
    Opgelucht en toch weer blij Marylin verlaten, het blijft voor mij een prima plek voor lekker sexplezier!

    #8805
    Profielfoto van Woody71 Grex
    Deelnemer

    Kerstballen zijn leuk alleen maar leuk als ze voor mijn ogen hangen of in mijn handen heb 😉
    gelukkig dat de onderbreking wel is geëindigd in een goeie lozing.

    #8817
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Paardelul,

    Onze welgemeende excuses voor het ongemak, we zullen hier in de toekomst rekening mee houden.
    Leuk om te lezen dat je ondanks de ergernis toch blij de deur uit bent gegaan 😉

    Overigens is de darkroom weer voorzien van leuke gloryholes, hopelijk maakt dat ook wat goed 🙂

    Met vriendelijke groet,
    Team Marilyn

    #8831
    Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

    @paardelul , ik was er die middag ook en het heeft mij niet al teveel gestoord, omdat ik idd ook de darkroom in gegaan ben en ook even in de 2e tv ruimte ben geweest met een ander. Gelukkig dus zijn er altijd plekjes waar je nog lekker verder kunt gaan

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account