Twee meesteresse

Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 3 maanden geleden door Profielfoto van tuinman62tuinman62.

  • Auteur
    Berichten
  • #7804
    Profielfoto van tuinman62 tuinman62
    Deelnemer

    Vanmiddag een afspraak met Anne. Om wat te doen aan mijn handtastelijkheid. Mijn ballen en eikel en in mijn kont krijg ik veel tijgerbalsem.nu moet ik wachten op Esther terwijl ik geil en opgewonden ben.De deurbel gaat ik moet opendoen . Daar sta meesteres Esther. Ik maken en fout en grijp haar borsten. en voel en knie tegen mijn ballen handboeien om mijn polsen.Anne geeft mijn en rugzak om.Nu moet ik mee de straat op naar de cinema aan de riem.In de cinema uitkleden. een iedereen kan mijn bekijken. Nu naar de sling hier word ik vast gemaakt .krijg flink met de zweep .terwijl er andere kijken.Meesteres Esther roept naar de andere dat ze mijn goed moeten vastpakken en betasten.ze heeft een plastic short om waar een grote stapon uit komt. en legt mijn in de sling. neukt mijn haard en diep.krijg een grote dildo in mijn kont. een luier om en een XXL dildo in mijn broek die op slot gaat. de luier wordt nat gemaakt met en fles eigen urine. Een krijg nu nog twee uur straf. ik kan moeilijk zitten en lopen heb ook pijnelijke tepels.hier na mag ik terug nar meesteres Anne die me nog onder plast. Wordt dit nog werkelijkheid of niet.

    #8197
    Profielfoto van tuinman62 tuinman62
    Deelnemer

    Er is een kans dat aan komende zaterdag op 20 januari . Het verhaal van de twee meesteresse waarheid woord. wie heeft belangsteling om te kijken.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account