Dit onderwerp bevat 14 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 week geleden door .
-
Onderwerp
-

De laatste Donderdag van de maand hebben we weer de wel bekende TRANS TRAVO CD & liefhebbers dag.
Na het daverende succes van het Oranjebal hopen we jullie natuurlijk weer allemaal te zien.
En wat hadden we een mooie Queen Lady Jane…
Vandaag zullen we natuurlijk weer voor een hapje en een drankje zorgen en maken er weer een fantastische dag van.
Wie gaan we zien?Groetjes Team Marilyn
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.