Trans Travo CD dag 27 NOVEMBER

Dit onderwerp bevat 20 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 week, 1 dag geleden door Profielfoto van george6george6.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van sexcinema
    sexcinema
    Sleutelbeheerder

Geile bezoekers

Wie zien we nog vandaag ????Donderdag 27 November is het alweer de laatste donderdag van de maand. Dus het is weer Trans Travo Crossdressersdag en voor alle liefhebbers hiervan. Na het daverende succes van de Halloween party hopen we jullie deze donderdag weer allemaal te zien.
    Wij verzorgen een hapje en drankje. En natuurlijk voor de gezelligheid aan de koffietafel.

Voor de nieuwkomers een handdoek is verplicht en kunt u zelf meenemen of is voor aan de balie te verkrijgen voor €2,50
    Blote billen moeten een handdoek willen…
    Een kluisje kun je huren voor €5 euro, dit is borg voor de sleutel.

Groetjes van Team Marilyn

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 3 weken, 4 dagen geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 4 dagen geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
  • Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van peter peter
    Deelnemer

Gezellig

Profielfoto van george6 george6
    Deelnemer

Ik heb onlangs vrij gevraagd voor deze mooie dag,als dat lukt,dan maak ik de lange reis uit uit NH,en kom ik volgende week weer eens langs.
    Ik hoop weer een paar mooie travo’s te zien,en te voelen,en……..
    Na het weekend weet ik meer.

XX G.

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 4 dagen geleden door Profielfoto van george6george6.
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

Zal er deze dag ook zijn weer, zal die dag een paar lekkere dingen mee nemen voor een geil sletje dan, ja de roe mag ik niet lenen van Sinterklaas, maar wie weet mag ik iemand aan Sint afleveren in de zak. Piet kan nog wel eens langs komen, hij wie weet wat lekkers rond strooien, of hij nog stoute travestieten vindt, zien we wel dan.

Profielfoto van Royanna royanna
    Deelnemer

Hallo iedereen,

ik heb er ook weer erg veel zin in. Ik doe mijn uiterste best om er weer bij te zijn. Ik ben benieuwd wie er allemaal komen!

Liefs, Royanna

Profielfoto van dirtyHarryNL dirtyharrynl
    Deelnemer

Ik heb zin om weer eens langs te komen om die mooie vrouwelijke Travos te bewonderen. Ik spaar mijn sapjes alvast op. Tot donderdag!

Dirty Harry

Profielfoto van riknl riknl
    Deelnemer

Ik ben donderdag ook weer eens van de partij en kijk er naar uit om te spelen met gelijkgestemden en vooral TV dames…heerlijk! Mocht je meer willen weten, stuur me gewoon een berichtje XXX

Deelnemer

En mocht er een TV dame top of versa zijn donderdag, dan zou ik die met liefde willen “ontvangen” XXXX Rik

Profielfoto van Sissy-Tiffany sissy-tiffany
    Deelnemer

Hmmmmm….ik kom ook
    En heb er zin in

Deelnemer

Gezellig Tiffany!

XX G.

Profielfoto van Royanna royanna
    Deelnemer

Zo te lezen wordt het weer gezellig druk! Leuk!

Liefs, Royanna

Deelnemer

Ik heb er ook zin in! Heb zin uitgebreid te spelen met hitsige TV dames en hoop op veel kinky activiteiten.

Profielfoto van Rosalie rosalie
    Deelnemer

Ik kom ook lekker geilen

Deelnemer

Gezellig Rosalie.

XX G

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 4 dagen geleden door Profielfoto van george6george6.
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

hapjes zitten in de airfryer en gezelligheid overheerst,wie zien we nog vandaag ?

Deelnemer

Het was weer een geile boel.
    Om 12 uur waren de eerste slipjes al uit,of opzij geschoven……..
    Heerlijk getongd met diverse tgirls,vooral met Kayla,terwijl haar klit heerlijk werd gelikt door een vriendelijke jongeman, en uiteindelijk klaargekomen in de keel van … Dolly???
    Maakt ook niet uit verder,was weer supergeil.

XX G.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2025 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account