Sluiting EC Hilversum

Tags: 

Dit onderwerp bevat 6 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 maand, 2 weken geleden door Profielfoto van Calicalialmere.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van Jack Meof
    jackmeof
    Deelnemer

De EC in Hilversum is gesloten. Worden er dan (nog) meer andere mensen verwacht? Hoe kunnen we hun een warm welkom heten?

• Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

Hoi het zal inderdaad even wennen zijn dat Erotica gesloten is. Iedereen is natuurlijk van harte welkom bij de Marilyn. WIj hebben ook nieuwe themadagen in het leven geroepen zodat de Erotica gangers hun themadagen niet hoeven te missen.

Kusjes Marilyn

Profielfoto van Jack Meof jackmeof
    Deelnemer

Nog meer geilheid by Marilyn verwacht dus 😀

Profielfoto van dirtyHarryNL dirtyharrynl
    Deelnemer

Ik ben er wel eens geweest, maar vond het niet zo’n gezellige en geile zaak. Marilyn heb ik altijd veel leuker gevonden. En de bezoekers van EC Hilversum zijn vast welkom bij ons!!

Profielfoto van 18cm 18cm
    Deelnemer

“De een z’n dood is de ander z’n brood” is het gezegde. Ik moet toegeven, bij Marilyn is het gewoon veel “huiskamer” gezelliger. Hopelijk weten de klanten van de EC Marilyn te vinden! Hoe meer mensen hoe meer geile vreugd!

Profielfoto van dirtyHarryNL dirtyharrynl
    Deelnemer

Aan de andere kant is het altijd jammer als een cinema sluit. Ik heb er heel wat zien sluiten: Boebla in Valkenswaard, Roxy in Haarlem, erotic cinema in Baarle Nassau, Rex in Rotterdam. In Helmond verdween er ook één, maar daar zit sinds een jaar weer een nieuwe.

Profielfoto van Cali calialmere
    Deelnemer

Waarom werd erotic cinema gesloten?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2025 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account