Regenachtige maandagavond

Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 7 maanden geleden door Profielfoto van Anoniem.

  • Auteur
    Berichten
  • #7784
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Pfff wat een weer zeg. Wind, regen en geil zijn is een lekkere combinatie om binnen te zijn. Ik was er rond 19.45 en eerst maar een aangekleed rondje gelopen. We waren op dat moment met 3 heren (aangekleed) Na 30 minuten mezelf uitgekleed op mijn hemd en sokken na. (voor kluis sleutel en de condooms hihi) handdoek mee en naar de homocinema. Al snel kwam 1 van de heren voor me staan en begong me te betasten. Mmm mijn pik stijf en knijpend in mijn tepels. Ik voelde me geweldig. De rits ging naar beneden en ik mocht een lekkere lul pijpen. Heerlijk lekker vrijen. Na een 15 minuten naar de andere cinema gegaan en verder waar we gebleven waren. Handdoek op het bed op mijn rug erop en verder pijpen. Ondertussen kwam er een 2de heer bij met eveneens een lekker lul. Links en rechts mmmmm pijpen tongen. Jammer dat er geen derde was want ik wilde geneukt worden. 1 van de heren had ern flesje bij wat ik mocht snuiven. Een warme gloed trok door mijn lijf. Wat geil zeg. Of ze het afgesproken hadden begonnen ze te trekken en spoten mijn nek/wangen onder. Een paar trekjes en ik explodeerde zelf ook. Werelds gewoon. Heren bedankt ik hoop jullie weer te ontmoeten xxxx

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account