PETER

Dit onderwerp bevat 7 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 uren, 41 minuten geleden door Profielfoto van ladyjaneladyjane.

  • Auteur
    Berichten
  • #19329
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Lieve Marilyn vrienden,

    We hebben een trieste mededeling…
    Peter onze trouwe en wel geliefde collega en beste vriend is Zondag vertrokken naar een galaxy far far away.
    Zoals sommige van jullie misschien al een beetje in de gaten hadden ging het niet zo goed met Peter.
    Maar hij wilde zoals zijn eigen woorden waren, sterven in het harnas. Zo is Peter de dag voor zijn overlijden nog gewoon op de zaak geweest. Hij vond de reuring om hem heen heerlijk. De zaak was voor peter zijn thuis,zijn leven, zijn kindje. Hij heeft zich altijd zo gewaardeerd gevoeld door onze bezoekers.
    Donderdag 31 oktober staat er een Halloween feest gepland. Hier keek hij heel erg naar uit. Dit was ook helemaal zijn ding. Hij hield wel van een verkleedpartijtje. Zo hebben wij dan ook besloten om Peter zijn herdenking samen te laten vallen met dit Halloween feest. En een feest moet het ook gaan worden.
    Dus ik hoop dat we hem daar in een galaxy far far away trots kunnen maken. En het feestje ter ere van hem tot een groot en geil succes kunnen maken.
    We hopen dat jullie er allemaal bij kunnen zijn.

    Liefs,
    Team Marilyn

    #19334
    Profielfoto van RobTsTvlover rob-tstv-lover
    Deelnemer

    Sterkte en kracht toegewenst om het verlies van een dierbare vriend te verwerken

    #19335
    Profielfoto van Travoslet lola Travoslet lola
    Deelnemer

    Ik ben geschokt dit te lezen.Sprak hem nog een paar maanden geleden.. Peter was altijd heel aardig en behulpzaam als ik bv weer eens geen klein geld had voor het koffie zetapparaat.

    Iedereen veel sterkte ! We zullen hem gaan missen.

    #19336
    Profielfoto van Bdsmgangbang bdsmgangbang
    Deelnemer

    Gecondoleerd…

    #19337
    Profielfoto van Danielle danielle
    Deelnemer

    Zo een aardig iemand. Gecondoleerd! Ik ga zeker naar zijn afscheid feest!

    #19338
    Profielfoto van cd els bi cdelsbi
    Deelnemer

    Vanaf dag 1 dat ik bij Marilyn kom was Peter daar om mij,zeker in het begin, vriendelijk te ontvangen en behulpzaam te zijn. Dat is altijd zo gebleven en was wederzijds. Rust zacht vriend en sterkte aan iedereen om dit verlies te dragen.

    #19340
    Profielfoto van George6 george6
    Deelnemer

    Bah!
    Sterkte aan een ieder die hem kende.

    Gr George

    #19342
    Profielfoto van ladyjane ladyjane
    Deelnemer

    Lieve Peter; je was altijd vriendelijk en behulpzaam.
    Ik zal je missen. Rust Zacht.
    LadyJane

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account