Parkeerplaats

Dit onderwerp bevat 9 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 1 maand geleden door Profielfoto van OttoOtto.

  • Auteur
    Berichten
  • #7422
    Profielfoto van Hestertje Helen
    Deelnemer

    Ik was onderweg naar huis na een bezoek aan marilyn. Normaal als ik vertrek bij marilyn kleed ik me om terug naar man, maar daar had ik nog geen zin. Buiten was het al donker dus durfde ik het wel aan om als vrouw over straat te gaan richting mijn auto. Op zich altijd een spannend moment. Heb ook altijd het gevoel dat iedereen me aan kijkt. En femme in de auto.. onderweg naar huis. Dan moet ik me omkleden op een parkeerplaats dicht bij huis. Ik woon in een straat waar de buren vrij zicht hebben op mijn parkeerplaats. Als vrouw uitstappen heb ik nog niet aangedurfd. Dus omkleden op de parkeerplaats. Ik parkeerde mijn autoniet zo handig als je anoniem om wil kleden. Ik stond schuin onder een lantaarnpaal. Het licht scheen zo naar binnen. Ik zou mijn auto net verplaatsen toen er een landrover naast me parkeerde. De bestuurder lachte naar me. Ik lachte maar terug. Hij deed zijn stoel achterover. Ik dacht dat hij ging rusten. Maar daar zag ik ineens een pik in het raam verschijnen. Het was een groot exemplaar. Hij had gelijk mijn aandacht. Niet veel later wenkte hij naar me. Of ik bij hem in de auto kwam zitten. Nou graag. Ben bij hem in de auti gaan zitten. Eerst zijn heerlikke grot pik in mijn hand genomen. Door mijn koude handen leek zijn paal te gloeien. Mooi gezicht die rood gelakte nagels om zijn heerlijke genotstaaf. Toen heb ik mijn lippen ovrr zijn eikel geschoven. Heerlijk die eerste aanraking met mijn mond. Krijg er nooit genoeg van. Na een tijdje alleen maar met zijn eikel gespeeld te hebben. Legde hij zijn handen op mijn hoofd en begon hij mijn hoofd naar benden te duwen en tegelijk ging zijn heup omhoog. Het gevolg was dat hij zijn pik achter in mijn keel duwde. Ik moest kokhalzen. Ik trok me terug om te herstellen. Paar keer slikken en met tranen in mijn ogen heb ik weer zijn pik in mijn mond genomen. Nu wat rustiger de pik achter in mijn keel geschoven gekregen. Nog enkele kokhals neigingen gehad, maar het duurde niet lang meer en ik was eraan gewend. Met zijn warme paal achter in mijn keel zijn ene hand met kracht op mijn hoofd en met de andere hand kneep in mijn tepel. Zijn heup duwde omhoog elke keer als hij mijn hoofd naar beneden duwde. Zo een tijdje doorgegaan. Vervolgens moest ik op de achterbank op mijn rug gaan liggen. Hij ging naar buiten en opende het achterportier. Ik moest mijn hoofd achterover leggen. Hij stopte zijn harde lul weer in mijn mond. Doordat mijn hoofd achterover lag stond mijn keel open. Hij ramde zijn lul achter in mijn keel. Zo heeft hij me een hele tijd genomen. Ik kreeg op een bepaald wel last. Maar daar had hij weeinig oog voor. Hij ramde maar door. Mijn neus raakte af en toe zijn ballen. Het kriebelde want hij had zich daar niet geschoren. Op een gegeven moment trok hij zich uit mijn mond. Hij kwam klaar. Zo over mijn gezicht en over mijn wwitte zijden blouse. Mijn gezicht was toch al een zooitje. Mijn make-up was helemaal doorgelopen. Toen hij klaar was wreef hij nog even met zijn lul over mijn gezicht. Ik probeerde nog met mijn tong zijn lul af te likken maar hij liet t hierbij. Ik ben uit zijn auto geklommen en vervolgens terug gegaan naar mijn auto. Zonder ook maar een woord te hebben gezegd stapte hij ook in zijn auto reed achteruit weg uit het parkeervak. Weg was hij. Mij achterlatend met een gevoel van verlangen naar meer maar ook een gevoel van geluk. Wel wat een anticlimax om mezelf daar op de parkeerplaats af te trekken. Maar ik kon het niet meer laten. Ik had mijn stoel achterover gezet. Het duurde niet lang totdat mijn zaad ook over mijn witte blouse terecht kwam. Wst voelde ik me een slet. Sperma overal. In mijn haar, in mijn gezicht, in mijn neus, in mijn ogen. Het plakte inmiddels aan mijn wimpers. Heb toen maar omgekleed. En naar huis gereden. Zo kwam er een einde an
    An een heerlijk avontuur.

    #7424
    Profielfoto van Axel Axel
    Deelnemer

    Wat een lekkere belevenis.

    #7425
    Profielfoto van Bibi Bibi
    Deelnemer

    Heerlijke ontmoeting 🙂

    #7430
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Leuk!Lekker geil.

    #8841
    Profielfoto van Otto Otto
    Deelnemer

    Geil verhaal

    #8896
    Profielfoto van Jonathan45 Jonathan45
    Deelnemer

    lekker geil verhaal!

    #9091
    Profielfoto van Tv slet Monique trmonique
    Deelnemer

    Wat een heerlijk geil verhaal , hoop ook eens zoiets mee te maken .

    Ben je 28 mrt ook in Marilyn ?

    #9092
    Profielfoto van Otto Otto
    Deelnemer

    Op naar een parkeerplaats Monique

    #9093
    Profielfoto van Tv slet Monique trmonique
    Deelnemer

    Wat verwacht je van mijn wat ik doe en waar hou jij van ?

    Welke parkeerplaats en wanneer ?

    #9094
    Profielfoto van Otto Otto
    Deelnemer

    Ik hoop veel lekkers. Ben openminded maar helaas geen auto.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account