Opleiding

Dit onderwerp bevat 34 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van Anoniem.

• Auteur
    Profielfoto van travotanja travotanja
    Deelnemer

Leuk papa en mama.
    Ik weet nog helemaal niet waarom meneren altijd zo naar mij kijken hihihi
    Gaan papa en mama mij leren wat ik moet doen zodat ze mij nog leuker vinden ?

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Ik weet het niet lieve schat waarom meneren altijd zo kijken.
    Niet vergeten ben je wel heel aantrekkelijk.
    Dus denkt men dan die gaan we eens lekker verwennen.
    Maar ik heb begrepen dat je helemaal geen pik in je kontje en dat je ook niet iemand lekker gaat pijpen.
    Dus is de vraag wat wil je dan.
    Geniet je al voor het zo rond lopen in die kleding omdat iedereen naar je kijk.
    Eigenlijk is het een beetje gemeen.
    Je daagt mannen uit om er zo geil rond te lopen en niemand mag aan je komen.
    Vertel waarom loop je zo rond?
    Wordt je daar geil van?

Profielfoto van travotanja travotanja
    Deelnemer

Het is niet zo dat ik niets wil hoor
    Op de laatste donderdag van februari zijn er 3 a 4 Travo,s met mij aan de gang geweest, ik heb alles toegelaten.
    Ik heb zoals ik al eerder vertelde niets met mannen omdat ik geen homo ben. Maar als mannen lekker als vrouw gekleed en opgemaakt zijn wil ik alles wel met ze , dan pijp ik ze ook
    ( alleen met condoom )
    En als het klikt mogen ze mij als meisje ook neuken hoewel dat nog niet gebeurd is. Maar eerst vingeren met glijmiddel sta ik voor open als schoolmeisje Tanjatje , en als het een lekkere travestiet is mag neuken er ook van komen . In het rollenspel als schoolmeisje mag mama aan mij laten zien hoe ik papa moet pijpen en dan ga ik het aan mama laten zien of ik het goed doet. Papa en mama weten dat ik eerst alleen een natte vinger met glijmiddel tussen mijn beentjes kan hebben hihihi. Papa en mama moeten echt met mij spelen en omgaan alsof ik echt hun kleine meisje ben hihi

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

bedankt voor je uitleg.

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

ben jij vanmiddag in Marilyn?

5 berichten aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2023 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account