Onze eerste ervaring in Sexcinema Marilyn in Hilversum (Sultans of Swing avond)

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Profielfoto van Brak Brak 2 maanden, 4 weken geleden.

• Auteur
    Profielfoto van Sultan of Swing Sultan of Swing 
    Bijdrager

Hallo Allemaal!

Namens een stel uit ons swingende clubje posten wij hun ervaring met de Sultans of Swing avond in de Marilyn 🙂 Mich & Roos (vindbaar op samenswingen.nl –> lezerspost) schrijven met enige regelmaat geweldig leuke reviews over parenclubs en feestje die ze hebben bezocht. Zijn jullie benieuwd naar hun ervaringen en avonturen, neem dan vooral een kijkje op de site. Hieronder hun verhaal over hun bezoek aan ons op afgelopen 11 mei 🙂 Veel leesplezier!

Onze eerste ervaring in Sexcinema Marilyn in Hilversum

Zeker niet onze eerste ervaring in een sexcinema, we zijn geregeld te vinden in de diverse erotic cinema’s in zowel Arnhem, Amersfoort als Hilversum maar bij Marilyn komen we voor het eerst in mei tijdens een door Dale en Flirty georganiseerde stellenavond.

Wij bezoeken in onze zoektocht naar leuke mensen en feestjes regelmatig diverse websites. Zo komt Roos op enig moment ook op de website van regio swingers terecht en maakt hier een profiel op aan. Waarschijnlijk hebben we geluk maar de eerste maand zijn we om welke reden dan ook zonder betaling VIP lid en hebben volledige toegang tot alle functionaliteiten die deze site biedt. Op een avond krijgen we een berichtje van Dale. Er ontstaat een heel leuk gesprek tussen hem en mij (Mich) we hebben over van alles en nog wat en uiteindelijk wisselen we onze kik adresgegevens uit om via dat medium rustig verder te kletsen.

Dale vertelt ons over het feestje dat hij en Flirty maandelijks (m.u.v. de maand augustus) organiseren in Sexcinema Marilyn. Ook hier ontstaat een heel gesprek en al vlot merk ik dat het hun menens is en dat ze niet over één nacht ijs gaan bij het uitnodigen van stellen en of alleen gaande dames. Dat geeft mij een goed gevoel en ik zeg hem toe dat wij graag eens een kijkje komen nemen op het feestje dat gepland staat voor een paar dagen later. Roos en ik zijn niet zo heel moeilijk en plannen meestal niet te ver vooruit dus dat maakt het voor ons niet anders. Dale stuurt via WhatsApp eerst een uitgebreid bericht met allerlei regels en handvatten om de avond zo leuk mogelijk te laten verlopen en voegt ons daarna toe aan de kik groep die speciaal voor de aanwezigen tijdens de avond in mei in het leven is geroepen. Wij stellen ons in deze groep even kort maar bondig voor en zien al vlot dat ons voorbeeld door de anderen opgevolgd wordt waardoor we al snel een beeld kunnen vormen van de mensen die aanwezig zullen zijn.

De zaterdagavond van het feestje. Intussen wordt er al een aantal maanden dit feestje georganiseerd en is het een gewoonte geworden dat een aantal van de aanwezigen zich van te voren verzameld bij het café Dudok naast de Sexcinema. Hier wordt een drankje genuttigd en leert men elkaar alvast kennen met kleren aan. Leuk zo bouw je tenslotte ook al een beetje spanning op terwijl het voor de rest van de avond juist zorgt voor een stukje vertrouwen van het elkaar al min of meer kennen. Helaas blijkt het café deze avond afgehuurd voor een besloten feest en zo komt het dat de diverse aanwezigen al verzamelen bij Marilyn. Helemaal niet vervelend hoor en uiteindelijk praten we daar met de diverse mensen die we nu niet alleen van foto herkennen maar dus ook in real live ontmoeten. De regels zijn duidelijk Marilyn is een gewone winkel en cinema. De cinema is speciaal voor deze avond al eerder gesloten voor publiek wat is om te zorgen dat men de ruimtes kan reinigen voor een avond plezier en men in staat is de verkoop ruimte voor met name dvd’s om te bouwen tot een kleine ontvangst ruimte voorzien van diverse stoelen een koffiemachine en een heerlijk koud en warm buffet. Er word een hapje en drankje geserveerd dus vanaf het moment dat je je aangemeld hebt kan het genieten beginnen.

Wij komen deze avond voor het eerst en het valt ons direct op hoe open en spontaan we worden ontvangen door in het bijzonder Dale en Flirty maar zeker ook het personeel van Marilyn. Het voelt direct als een warme handdoek om je heen en dat geeft ons een bijzonder plezierig gevoel. Wij rekenen aan de balie direct onze entree af (een compleet verzorgde avond voor een stel) en vragen om twee kluisjes waarvoor we ieders vijf euro borg moeten geven. Vanuit de balie direct na de entree even door de winkel naar achter waar een aantal kluizen staan. Daar onze spulletjes ingezet en toen eerst maar even een bakkie gescoord en voor de dame een colaatje. Met onze drankjes even door de winkel. Nette winkel die naar je mag verwachten diverse attributen verkoopt om het erotisch spel nog leuker spannender, geiler en veiliger te maken ….. Vul zelf maar in, haha. Het aanbod is in elk geval ruim en gevarieerd. De prijzen zijn voor zover wij beoordelen conform wat we gewend zijn te betalen en het blijkt al vlot dat men zeker tijdens deze avond niet moeilijk doet om mee te denken om een eventuele aanschaf nog iets aantrekkelijker te maken, haha. Fijn bedankt mensen! Roos vertrekt in elk geval met een leuk speeltje en wat tepel stickers ….

Buiten en binnen praten we rustig met de organisatoren en de overig aanwezigen. De gesprekken verlopen heel soepel en de sfeer is gelijk al heel gemoedelijk. Wat ons betreft zeker een avond voor de beginnende “swinger(s)” om bij te wonen. Dan zien we de eerste mensen hun kledij inruilen voor wat spannender kledij en vooral wat minder kledij, haha. Wij volgen het voorbeeld en met name Roos verpakt zichzelf weer in een heel mooi setje, althans dat vind ik. Ondertussen heeft de alleraardigste dame achter de bar ons al leren kennen en zodra ik weer eens in haar richting kom lopen wordt er direct een koud alcohol vrij biertje voor me opengetrokken. Top zo zie ik het graag. Roos is inmiddels ook al druk met deze jongedame in gesprek en heeft inmiddels gehoord dat deze dame zo af en toe zelf met name bh’s maakt. Dat is niet tegen dovemans oren gezegd en de rest van de avond komt Roos er nog een paar keer bij haar op terug om uiteindelijk te vragen of ze er ene speciaal voor haar wil maken? Dit gaat gebeuren en de eerste foto’s zijn inmiddels binnen het ziet er veelbelovend en heel goed uit, we hopen ze de komende editie van het feestje in ontvangst te mogen nemen …

Rondleiding. Wij en de overige “firsttimers” in de cinema krijgen een rondleiding van Flirty. Zoals gezegd vanuit de binnenkomst direct links een kleine balie, ernaast ervoor en erachter een showroom vol met leuke spannende en handige artikelen zoals je in een dergelijke shop kan verwachten. Achter in de showroom de doorloop richting de van de shop DVD verkoopruimte en rechts van die ruimte een toilet met op het halletje een kruis … Direct hierachter de kleedruimte. Niet veel meer dan een halletje met bankje en een aantal kluizen. Meer dan genoeg om je vlot even om te kleden alvorens je het onbekende tegemoet loopt …. Een lange hal met aan de linkerzijde diverse ruimtes. Eerst een ruimte met een ruim bed iets verderop een grotere ruimte met diverse matrassen op de grond en een scherm voor een leuke film … verder nog diverse kleinere ruimtes waar je iets meer privé kan terugtrekken en linksachter in de hal de darkroom met hierin de gloryholes. Hier ook een zitje en een neukgleuf zoals wij het direct noemen. Hier geeft Flirty al te kennen dat ze hier zo wel te vinden is naar alle waarschijnlijkheid … Hmmm. Dan de hal volgen naar rechts waar we nog langs een toilet op komen en dan rechts van de hal een sling zien hangen met hierachter nog een ruime U bank met een matras ervoor. Vanavond is het echter erg fris en deze ruimte is duidelijk niet verwarmd dus hier zal waarschijnlijk weinig gebeuren maar gelukkig zijn de andere ruimtes lekker warm dus dat mag de pret niet drukken.

Tijd voor “ring voor sex” haha. Flirty heeft een leuk belletje staan en geeft het startschot. Ze loopt met haar enorme bel door de zaak en blijkbaar is dat het startschot voor haar om de “darkroom” in de cinema op te zoeken. Diegene die eerder geweest zijn weten inmiddels hoe laat het is en volgen haar gehoorzaam. Wij zitten op dat moment nog volop in een leuk gesprek met één van de aanwezige stellen en laten het even gebeuren. Nu vinden wij het in ieder geval leuker om zelf op onderzoek uit te gaan dus dat komt wel goed. Achteraf begrijpen we dat Flirty het heerlijk vind om vanachter de wand in de darkroom diverse mannen oraal te bevredigen. Hmm spijt! Haha.

Wij drinken ons drankje op tijdens een rokertje die we bij de ingang voor de winkel mogen opsteken. Er is zelfs gedacht aan ochtendjassen voor de echte koukleumen onder ons dus ook tijdens het roken hoef je het niet koud te hebben. Het is wat ons betreft niet zo koud dat we de badjassen nodig hebben en daarnaast gaan we ervan uit dat we het vast nog wel warm zullen krijgen ……. Na ons rokertje begeven we ons ook maar eens richting de speelruimtes om te kijken waar iedereen gebleven is. Er zitten nog een paar stellen gezellig te praten in de “ontvangstruimte” en we zien er een paar liggen in de grote ruimte met de diverse matrassen. Met dat we richting de darkroom lopen zien we Flirty eruit komen gevolgd door een aantal mensen, hmm gemist, jammer. Wij besluiten terug te lopen naar de grote ruimte met de diverse matrassen en voegen ons op een vrije plek tussen de gezellig spelende mensen … We zien het ons even aan en beginnen ook een beetje met elkaar te spelen. Al vlot gaan er handen van diverse mensen over van eigen partners naar anderen en er ontstaat eigenlijk spontaan een echt leuk samenzijn tussen de diverse aanwezigen.

Mooie mensen leuk feestje! De exacte volgorde zal ik mis hebben maar vrijwel in het begin van onze aanwezigheid in deze ruimte zie ik in mijn ooghoeken een schone donkere dame liggen (C zal ik haar noemen). De stellen zijn al druk met elkaar in de weer en ook Roos is alweer druk in de weer met een leuke dame en heer. C wenk ik en ik vraag haar of ze het niet leuker zou vinden zich bij ons te nestelen? Alleen is ook maar alleen tenslotte. De jongedame komt er heerlijk bij liggen en al snel wordt ze betrokken of betrekt ze zichzelf in het feestgeruis op de matrassen. Er wordt volop genoten dames met elkaar heren met de dames en van alles wat. Het wordt al vlot warm zoals verwacht! Haha. Wanneer ik enige tijd genoten heb van Roos en een dame die voor het eerst überhaupt een dergelijk feestje bezoekt besluit ik ook even nader kennis te willen maken met C. Haar mooie rondingen zijn mij zeker niet ontgaan en ik hoop even een intieme kennismaking van dichtbij te mogen ervaren. Voorzichtig streel ik haar en merk ik dat dit zeker niet ongewenst is. Nu heb ik haar al even zien genieten van een dame die uitgebreid de tijd voor haar nam dus neem ik dat stokje graag over. Persoonlijk mag ik graag langdurig en uitgebreid een dame oraal verwennen waarbij ik het zeker niet nalaat ook de borsten uitgebreid te verkennen … C vind het blijkbaar heerlijk en ik proef haar heerlijke sappen en kan aan haar beweging merken dat ik blijkbaar de juiste snaren weet te raken. Zoals gezegd ik neem er graag de tijd voor en voor zover ik me kan herinneren laat ik ze tot tweemaal toe heerlijk komen op m’n tongetje. Dank C dat je me de tijd gunde hopelijk heb je er inderdaad net zoveel van genoten als dat ik heb gedaan?

Afkoelen … Het is inmiddels wel heel warm geworden in de grote ruimte en Roos en ik besluiten dat het tijd wordt voor een drankje en een rokertje. Kunnen we even afkoelen en aan de innerlijke mens werken. Het buffet is geweldig. Er zijn diverse warme en koude hapjes en er is zelf een hele Chinees Indische rijsttafel uitgestald. Prima dus om even een hapje te doen. Na het hapje nog maar eens een drankje halen bij die leuke dame achter de bar en nog maar een rokertje doen samen met het overig personeel van de Marilyn die het helemaal niet erg vinden een beetje aanspraak te genieten tijdens het roken voor de winkel.

Nieuw ronde nieuwe kansen. We besluiten na een tijdje nog maar eens een kijkje te nemen in de speelruimtes. Roos positioneer ik even achter de wand in de darkroom en bied ik mijn wederom harde genotsknots aan … Heerlijk om zo gepijpt te worden. We genieten even van elkaar en met elkaar maar besluiten dan ons geluk nog eens te beproeven in de grote ruimte waar we zojuist zo heerlijk met diverse anderen gespeeld hebben. Het is wederom een heerlijke drukte op de matrassen en al vlot zitten we weer helemaal in “the flow” en genieten weer volop mee. Roos krijgt van één van de getinte dames in huis een heel speciale behandeling. Ze heeft er duidelijk zin in en ik ben blijkbaar niet de enige in huis die het lekker vind langdurig te beffen, haha. Wanneer deze dame even rust lijkt te nemen zie ik mijn kans schoon en beloon ik haar op orale wijze voor bewezen diensten …. Al vlot wordt het heerlijk nat en wanneer ik na enige tijd m’n vingers laat helpen veranderd de vloer al vlot in een zwembad. Heerlijk wat een genot om zo met wildvreemden een heerlijke spontane geile avond te mogen beleven.

Er komt een tijd van gaan. De tijd van gaan is gekomen en vinden Roos en ik het welletjes. Morgen is er weer een dag en wij mogen er bijtijds uit omdat we helaas verplichtingen elders hebben het is vanuit Hilversum ook nog een klein uurtje rijden naar huis dus mooi geweest!

Dale, Flirty, alle mensen direct betrokken bij Sexcinema Marilyn, alle andere aanwezigen waarvan ik de namen niet ga noemen voor zover ik ze überhaupt nog herinner maar in het bijzonder wel C bedankt voor de gezelligheid en de heel mooie leuke ervaring die wij hier zeker als niet startende swingers hebben mogen meemaken. Dit feestje is geschikt voor zowel beginnende als meer ervaren swingers. Gezelligheid en geilheid gaan hier hand in hand. Wij komen zeker terug!

Vervolg… Ja het bezoek van mei heeft inmiddels een gevolg gekregen in juni. Wederom een hele leuke avond met een aantal nieuwe gezichten. Mijn spijt, van het missen van de spelletjes die Flirty speelt direct na het rondgaan met die enorme bel, heb ik inmiddels niet meer. Heerlijk Flirty een natuurtalentje als je het mij vraagt … Ga in juli er zeker weer proberen bij te zijn. Ben geen haantje maar zal proberen haantje de voorste te zijn deze keer, haha.

Groetjes en nogmaals dank allen,
    Roos en Mich (kik wijstel9774)

Profielfoto van Brak Brak 
    Bijdrager

Leuk verslag. Heb er van genoten.
    Jammer dat wij nooit kunnen op dat tijdstip en die dag. Lijkt ons leuk om ook eens mee te maken 😉

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2020 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account