Onverwachte Geilheid!

Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 7 maanden geleden door Profielfoto van ZaadsletZaadslet.

  • Auteur
    Berichten
  • #8279
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ik kwam langs voor een kop koffie, niet de intentie om naar de bios te gaan.
    Twee sigaretten en 2 koppen verder komt er ineens een hele mooie, jonge God voorbij gelopen.
    Ik denk bij mezelf ach, dat word niets…. Maar ik ga toch even naar binnen.
    Ik loop langs de Jonge God, die net zijn lid weg stopte omdat hij met een ander bezig leek te zijn.
    Dus ik ga zitten op de achterste bank in de Gay-zaal en had de hoop al opgegeven.
    Toen deze Jonge God na 3 korte minuten ineens naaste me ging zitten, met zichzelf begon te spelen en mij constant bleef aankijken.

    Ik denk dat laat ik me niet ontnemen, dus ik duik er bovenop…letterlijk met mijn mond hahahaha.
    Hij vond het heel fijn wat ik deed, maar was niet zo gecharmeerd van alle aandacht die het met zich meebracht.
    Dus besloten we naar een cabine te gaan.

    Alwaar ik deepthroatend, kokhalzend aan het genieten was van zijn lekkere lid.
    Na zo’n 20 minuten te hebben geslobberd, werd ineens mijn broek van mijn derriere getrokken en 2 tellen later zat zijn lid diep in mijn geile, natte gleuf.

    Dit gebeurt me nooit dacht ik nog bij mezelf, omdat ik meestal top in de cinema.
    Maar de geilheid had inmiddels meer macht over me, dan mijn redeneringsvermogen.

    Lang en lekker zuigend, buigend en kreunend ben ik bezig geweest met dit onverwachtse snoepje uit de hemel.
    Toen we klaar waren, verlangde ik al naar een spannend weerzien…

    En wie weet gebeurd dat ook?!

    #11237
    Profielfoto van Zaadslet Zaadslet
    Deelnemer

    geil man

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account