Nieuwe entree prijzen

Dit onderwerp bevat 6 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van liefzekerliefzeker.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van sexcinema
    sexcinema
    Sleutelbeheerder

Lieve, geile cinemabezoekers,
    We willen graag iets belangrijks met jullie delen. Al geruime tijd zijn we aan het nadenken over de gratis entree die we tot nu toe altijd hebben aangeboden aan onze ‘’dames’’ en stellen. Dit was jarenlang een vanzelfsprekendheid bij ons, en we hebben dit met liefde zo gehouden. Maar zoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt, worden onze themadagen steeds populairder en drukker bezocht. Dat is natuurlijk geweldig en daar zijn we ontzettend blij mee!
    Tegelijkertijd brengt deze groei ook extra kosten met zich mee. Om jullie allemaal de aandacht en service te kunnen blijven geven die jullie van ons gewend zijn, moeten we meer personeel inzetten. Daarnaast zorgen we bij elke themadag met veel zorg voor lekkere hapjes, zodat jullie dagje uit nog net wat specialer wordt. Al deze extra’s zorgen ervoor dat onze kosten stijgen, terwijl de inkomsten op dit moment gelijk blijven.
    Na lang wikken en wegen hebben we daarom besloten om per 1 juli een kleine entreebijdrage te vragen van €5,- voor ‘’dames’’ en stellen. Op die manier kunnen we de kwaliteit en sfeer waar wij zo trots op zijn blijven garanderen.
    Om jullie toch een beetje tegemoet te komen, starten we vanaf 1 juli ook met het gratis uitdelen van condooms tijdens onze themadagen. En uiteraard blijven we ons best doen om steeds weer met nieuwe, verrassende en vooral lekkere hapjes te komen, zodat elke themadag een feestje blijft.
    We hopen op jullie begrip voor deze verandering en kijken ernaar uit om jullie snel weer te mogen verwelkomen bij ons. Samen maken we er zoals altijd iets bijzonders van!
    Veel liefs en kusjes,
    Team Marilyn

• Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van Royanna royanna
    Deelnemer

Hallo team Marilyn,

Dat snap ik helemaal. Het is al superfijn dat jullie een “thuis” voor ons bieden. Ik heb me bij jullie altijd heel welkom en veilig gevoeld. Heel veel stapjes heb ik bij jullie mogen zetten. En ik begrijp heel goed dat ook jullie kosten hebben dus ik draag graag mijn steentje bij en ik hoop echt dat jullie hiermee door kunnen gaan.

Liefs, Royanna

Profielfoto van PetraTVsletje petratvsletje
    Deelnemer

Helemaal prima hoor liet altijd al de 5€ van het kluisje achter. voor die goede service mag best wat voor betaald worden

Profielfoto van charlene charlene
    Deelnemer

Ja hoor is prima, het is altijd gezellig en veilig bij jullie dus een kleine bijdrage leveren is wel logisch eigenlijk. Liet ook altijd al de 5 euro van het kluisje achter als fooi voor de goede verzorging.
    Ter info ben pas 31 juli weer aanwezig, ga vanaf 18 juni voor een maand door Zweden trekken met de camperbus.
    Groetjes Charlene

Profielfoto van cd els bi cdelsbi
    Deelnemer

Hellemaal geen probleem ik ben blij met de gelegenheid om als Els veilig te genieten

Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

Wij zijn heel blij met de positieve reacties vanuit jullie! Wij zullen ervoor zorgen dat de dagen nog geiler en overgetelijker worden!

X Marilyn.

Profielfoto van liefzeker liefzeker
    Deelnemer

kan het kloppen dat de donderdagen naar de vrijdag zijn verhuisd.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2026 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account