Mijn T-Cam Girl activiteiten

Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 1 maand geleden door Profielfoto van Soof, Pink Bushsoof.

• Auteur
    Profielfoto van Soof, Pink Bush soof
    Deelnemer

Ik voel mij weer lekker opgewonden.
    Aanstaande maandag mag ik weer het Trans Cam Sletje zijn. De voorbereidingen zijn al weer begonnen.

Een teaser met foto verzonden om nieuwe kijkers trekken en om bestaande fans te tippen dat ik weer geil voor ze klaar sta of lig.

De hele middag kijken er gemiddeld 50 – 70 geile voyeurs tegelijkertijd over de hele wereld en op zo’n 12 chat sites naar mij om te horen en zien wat ik ga doen.

De hele tijd krijg je geile complimenten, verzoeken of opmerkingen om iets voor ze te doen of om met mij via een social media of line té chatten. Ook of ik met hun betaald of onbetaald wil daten of hun wil ontvangen voor sex met mij.

Af en toe zijn er plotseling onderhandelingen over de prijs per minuut voor een privé of cam2cam show.

Dat maakt mij dan nog geiler en gewilder

Ik vind dat gewoon super geil en opwindend. Ik voel mij dan een gewild sletje, een hoertje en prostitueetje.

Helemaal Top.

De volgende keer vertel over mijn andere stille geile verlangens die ik heb.

Graag tot dan

Kisses Soof

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2022 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account