Mijn eerste travodag na de vakantie

Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van george6george6.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van charlene
    charlene
    Deelnemer

Gisteren kon ik eindelijk weer als Charlene naar Marylin komen na een camperreis door Zweden.
    Had 2 weken geleden voor het eerst in een boetiekje kleding gepast en gekocht. Best spannend om daar gedresst in de winkel rond te lopen. Maar nog spannender kijken hoe men in Marylin mijn kledingkeuze vond, nou best wel positief. Werd welkom geheten door Rose en Steffani, waarna ik heerlijk geneukt ben door Steffani in de achterkamer terwijl ik op mijn knieen op de bank zat en travofan mocht pijpen die voor mij zat heerlijk 2 gaatjes gevuld. Hierna heeft de hongerige travofan het van Steffani overgenomen en het nog eens dunnetjes overgedaan. Als afsluiting hem klaargepijpt en toen moest ik mijn mondje ff spoelen.
    Hierna pauze in de koffiekamer lekker met de meiden kletsen. Samen met heerlijk geil slanke Rose een tvkamer opgezocht en elkaar heerlijk opgegeild. Er kwam een vriendelijk goed uitziende man bij ons zitten met een flinke harde pik en toen Rose even weg moest heb ik mijn kans schoon gezien en heb mij er langzaam overheen laten zakken om mijn kutje aan het formaat te laten wennen, daarna flink op die heerlijke pik staan rijen tot mijn benen moe werden. Wow heerlijk. Wie je ook was het smaakt naar meer laat van je horen. Daarna weer ff pauze hoor pffff. Met pieter die het weer druk had met troep opruimen van een ander zitten praten en samen met hem en Rose de darkroom in, pieter heerlijk klaargepijpt en weer mijn mondje spoelen. Nog wat gespeeld met Rose die supergeil stond te stuiteren van mijn duim in haar kutje. Er kwam nog een heerlijk slank geil blondje bij ons zitten die ik ook nog heerlijk gerimd en gepijpt heb. Daarna nog even met Els bij de sling staan vrijen en toen was het alweer 7 uur tijd om naar huis te gaan. Groetjes Charlene.

• Dit onderwerp is gewijzigd 9 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van charlenecharlene.
  • Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van george6 george6
    Deelnemer

Een heerlijk verhaal mooie sexy Charlene!!

XX G

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2026 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account