MeWe

Dit onderwerp bevat 5 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 7 maanden geleden door Profielfoto van Hansje tvHansje tv.

  • Auteur
    Berichten
  • #11556
    Profielfoto van Hansje tv Hansje tv
    Deelnemer

    Hoi lieverds,
    ik weet niet of Marilyn het erg vind, maar heb op MeWe een travestie datinggroep gemaakt die misschien wel handig is als Marilyn weer open gaat, omdat veel van ons niet thuis kunnen ontvangen. Mensen die dat wel kunnen mogen natuurlijk ook lid worden.
    https://mewe.com/group/6022700a7e8cc57c188f22a4
    Hoop jullie snel weer te zien in Marilyn!
    XXX Hansje

    #11576
    Profielfoto van Chantal tvpeet
    Deelnemer

    Hi Hansje,
    Leuk,initiatief! Is het ook een idee om dit via KiK te doen?
    Zo graag deelnemen maar ken MeWe nog niet zo goed…
    Liefs,
    Chantal
    Ps zou zo blij zijn als wij weer naar Marilyn mogen….

    #11577
    Profielfoto van Hansje tv Hansje tv
    Deelnemer

    Hoi Chantal,

    ik doe op kik erg weinig, maar MeWe is niet moeilijker dan Facebook hoor. Xe vragen wel telkens of je wil betalen, maar dan klik of tik je op skip trial en kun je gewoon verder. Misschien kun jij wat op kik beginnen?

    Liefs,
    Hansje
    P.s. ik ook..

    #11578
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Wauw. Daar ga ik eens lid van worden Hansje!

    #11609
    Profielfoto van Regina maidregina
    Deelnemer

    Als je geen zichtbare profiel foto wil plaats dan wordt je ook niet toegestaan.
    Ik denk als je anoniem wil blijven of even de kat uit de boom willen kijken dit moet kunnen.
    Toch begrijp ik het goed dat als je een fakers vrije communitie wil hebben dit niet de juiste weg is, omdat je er gewoon een foto kan plaatsen van een gezicht dat je ergens op internet weg haalt.

    Wel een goed initatief, alleen nog even aan de uitvoering denken.

    #12284
    Profielfoto van Hansje tv Hansje tv
    Deelnemer

    Hoi Regina,
    je hoeft geen herkenbare profielfoto te hebben, maar je moet wel een herkenbare foto met een opdracht naar de beheerder(s) sturen in een privé bericht. Dit is inderdaad om te zien dat we niet met een faker te maken hebben. De foto kun je zelf na acceptatie weer uit het bericht verwijderen. De beheerder(s) doen er verder niets mee.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account