Masquerade after X-Mas Ball 27 DECEMBER

Dit onderwerp bevat 15 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 weken, 3 dagen geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van sexcinema
    sexcinema
    Sleutelbeheerder

http://sexcinemamarilyn.nl/wp-content/uploads/2025/11/Black-and-Red-Mask-Photo-Drama-Theater-Poster-Presentation.jpg
    Lieve geile bezoekers,

Na de intensieve Kerstdagen, tijd voor ontspanning achter een geil maskertje. Wij gaan een masquerade ball organiseren voor IEDEREEN. Dus ook voor onze trans travo’s crossdressers en alle liefhebbers daarvan. Kerst draait om saamhorigheid en geiligheid. Dus een feestje voor iedereen die even lekker wil nagenieten en stoom afblazen na de kerst.
    Wij zullen zorgen voor een luxe kersttafel met hapjes en een lekker drankje.
    Wij pakken deze dag wat meer uit als normaal dus de entree deze dag is ook voor IEDEREEN €15. Het is een gemaskerd ball dus u krijgt bij binnenkomst een masker, of als je er zelf een hebt kan je die natuurlijk ook dragen.
    En als klap op de aankomende vuurpijl zullen wij een Miss of Mister Masquerade ball verkiezen. En deze Miss of Mister wint een leuke prijs. Dus maak er iets moois van…
    Wij hopen jullie allemaal te zien op dit mooie event.

Groetjes Team Marilyn

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
  • Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van cd els bi cdelsbi
    Deelnemer

Ik kom zeker langs ben wel nieuwsgierug xxx els

Profielfoto van dirtyHarryNL dirtyharrynl
    Deelnemer

Ik ga er ook proberen bij te zijn. Alleen al voor komt ik graag Els!!

Dirty Harry

Deelnemer

xxx harry

Deelnemer

Nog meer liefhebbers met maskertje voor? Ben benieuwd…..

Profielfoto van Sexy Patricia sexypatricia
    Deelnemer

Is het gek als ik een masker zonde voor de mooie make up vind?

Deelnemer

Nee dat is niet gek Patricia. In jouw geval zelfs doodzonde!
    ❤️

Deelnemer

Helaas ik moet afzeggen het herstel van mijn liebreuk operatie is vertraagd fijne dag. Groetjes els

Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

Lieve Els,

Beterschap, en we hopen op een spoedig herstel. Fijne feestdagen.

Groetjes Team Marilyn

Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

Jammer dan Els je had zo uitgekeken naar de dag, hoop dat het nieuwe jaar beter begint voor je, we weer van jou kunnen genieten.

Deelnemer

Iedereen alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar. Ik laat even weten dat ik er morgen helaas niet bij kan zijn. Heb plezier allemaal en tot in 2026!
    dirty Harry

Profielfoto van Regina maidregina
    Deelnemer

Wordt dit nu een gemaskerd bal met 3 personen.
    Mijn vrouw maakt hapjes voor 30 personen.

Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

Het is een moeilijke dag hoor nu, is heel jammer, maar zou niet zoveel maken, met Haloween had je ook veel te veel, als er haast geen travestieten komen, komen er ook minder mannen. Ja en de helft van de mannen komt niet bij het eten, dan moeten ze aankleden een beetje.

Profielfoto van sabrinaw sabrinaw
    Deelnemer

ik ga kijken of ik langs kan komen
    sabrina

Profielfoto van gwencdlatex gwencdlatex
    Deelnemer

Hallo,

Ik wil graag langskomen mar ik kom van ver en als er maar 3 personen zijn heeft het dannog zin om langs te komen of is het inmiddels lekker druk daar.?

groetjes xxx
    gwencd

Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

Het was gezellig en druk… dus een geslaagde masquerade ball en een mooie miss…
    Helaas weet je nooit van te voren hoe druk het gaat worden. Dus als mensen hier niet reageren wil niet zeggen dat het niet druk is. Je kan ook altijd even Fetlife en discord checken, want niet iedereen is lid van dit forum.
    We hopen jullie allemaal weer te zien op 8 Januari op de BDSM dag of happy neon nieuw jaar op 10 Januari.

Groetjees Marilyn

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2026 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account