Marilyn’s Christmas party 27 december

Dit onderwerp bevat 32 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 maand, 1 week geleden door Profielfoto van George6george6.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van sexcinema
    sexcinema
    Sleutelbeheerder

Vrijdag 27 december is het zover…

Team Marilyn heet jullie welkom om het jaar en de kerstdagen gezamenlijk af te sluiten op een geile & gezellige manier met een hapje en drankje. Verzorgt door onze eigen Regina. Iedereen is welkom, of je nou als travo, crossdresser of kerstman komt. We hopen dat jullie allemaal komen (en komen;)

Aan onze koffietafel is er altijd ruimte om tips en tricks en ervaringen met elkaar te delen wat een warm en welkom gevoel geeft. Is het de eerste keer meld dit dan even bij de balie en dan kunnen wij je wat weg wijs maken.

Zoals elke dag hebben verkleedde “dames”, dames en stellen GRATIS ENTREE. Meld je wel even aan bij onze balie.
    Wij beschikken over een omkleedruimte en het gebruik van een kluisje is GRATIS. Je betaald alleen €5,- borg voor de sleutel.
    Het gebruik van een handdoek is VERPLICHT. Ook aan onze koffietafel ivm Hygiëne. Je kan een handdoek van huis meenemen, maar deze is ook voor aan de balie te verkrijgen voor €2,50.

Kun je niet wachten tot de 27ste check dan onze andere thema dagen op het forum.

Get connected

Groetjes Team Marilyn

HOHOHO
    en een geile kerst gewenst

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
  • Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Ook ik ga mijn uiterste best doen in de middag te komen! Dus ladies, zowel letterlijk als figuurlijk ????

Profielfoto van TloverM tloverm
    Deelnemer

Nog een kleine praktische vraag: wat is de dresscode voor mannen? Is het gepast om bijvoorbeeld een ochtendjas te dragen of is het beter om een latex boxershort te dragen of helemaal naakt?

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Morgenmiddag vanaf 14:00 uur zal ik er zeker zijn. In opdracht van mijn Meesteres ben ik beschikbaar stellen voor gebruik.

Profielfoto van Jerryonline jerryonline
    Deelnemer

@tloverm rode satijnen ochtendjas met Zweedse muilen en sigaar in de mondhoek maakt de dames zeker wild ????????

Nee, zonder gekheid je bent vrij om te dragen wat je wilt ????

Deelnemer

Thanks Jerry ????????

Deelnemer

Sorry voor al die uitroeptekens. Die komen denk ik vanzelf als je de zin niet afsluit met een punt.

Profielfoto van Jayy jayy
    Deelnemer

Klinkt alsof het een leuke(geile) 3e-kerstdag gaat worden!

Profielfoto van Annetdeslet annetdeslet
    Deelnemer

Ik probeer er morgen ook weer eens bij te zijn , heb er al veel zin in.

Profielfoto van lekker_bi gedwee
    Deelnemer

Ben er vandaag ook, hoop op veel aktie

Profielfoto van PetraTVsletje petratvsletje
    Deelnemer

Veel plezier dames en heren zal vast weer supergeil worden, maar ik nog een kerstkater dus sla een x over 🙁

Profielfoto van George6 george6
    Deelnemer

Wat was het weer n feest.
    En wat een prachtige dames!
    Ik heb genoten.

XX G.

Profielfoto van Charlene charlene
    Deelnemer

Het was weer een heerlijk geile middag. Kompliment voor de organisatie voor de aankleding en de hapjes geweldig gedaan. Was er net voor 2 uur en had net mijn tas opgeruimd of ik lag al heerlijk te vrijen met travofan in de achterkamer, daarna verhuist naar het bed in de grote kamer waar hij mij heerlijk genomen heeft terwijl ik een heerlijke slanke gespierde jongeman voor mijn neus zag waar ik natuurlijk niet vanaf kon blijven heerlijk is dat pijpen terwijl er een pik in en uit je kutje gaat. Daarna pauze in de versierde koffiekamer voor een hapje en een drankje. Toen weer cruisen door de kamers met verschillende zusjes en mannen bezig geweest, heb wel weer een paar lekkere piemels verwend en bij mijzelf ook. Al met al een zeer geslaagde middag.groetjes en kusjes Charlene de blondgekrulde kerstvrouw?

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Het was inderdaad een fantastische middag. Was er zo ongeveer van 2 tot 4 en heb enkel actie beleefd. Hapjes, welke hapjes, niet gezien, geen tijd, haha. De ene ‘dame’ was nog lekkerder dan de andere. Uiteindelijk mijn zaad achter in de keel mogen schieten van een hele geile ‘sexpartner’. Ik wil geen namen noemen, want wil niemand tekort doen, maar (h)o, (h)o, (h)o, wat heb ik genoten, bedankt allen. Volgende week vrijdagmiddag hoop ik er weer te zijn, incl. een zak vol vers zaad.

Profielfoto van Boef boef
    Deelnemer

Genoten van alles! De organisatie, de hapjes, drankjes, het gezelschap, echt geweldig. En ook nog eens twee Meesteressen mogen dienen. “Lang gewacht, stil gezwegen, niet meer verwacht en toch gekregen” DANK, Dames, DANK!
    Staat U mij toe reikhalzend uit te kijken naar, ik hoop spoedig, een volgende keer.
    Boef, eigendom van Miss Kitty.

Profielfoto van BiGood bigood
    Deelnemer

Wat een heerlijke 3e kerstdag in Marilyn. Een fantastisch TS-thema, wat zagen de dames en kerstvrouwen er prachtig uit. Alles goed georganiseerd met lekkere hapjes & drankjes. Mijn complimenten!

Een hele leuke kennismaking met Marilyn, het was mijn eerste keer. Wat een mooie zaak & vooral wat een leuke mensen. Dit gaat zeker een vervolg krijgen in 2025 met name op de 4e donderdag van de maand. Voor een sletje dat op die avonden ben een heerlijk vooruitzicht 🙂

Fijne jaarwisseling allemaal!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2025 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account