Marilyn’s Christmas party 27 december

Dit onderwerp bevat 32 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 maand, 1 week geleden door Profielfoto van George6george6.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van sexcinema
    sexcinema
    Sleutelbeheerder

Vrijdag 27 december is het zover…

Team Marilyn heet jullie welkom om het jaar en de kerstdagen gezamenlijk af te sluiten op een geile & gezellige manier met een hapje en drankje. Verzorgt door onze eigen Regina. Iedereen is welkom, of je nou als travo, crossdresser of kerstman komt. We hopen dat jullie allemaal komen (en komen;)

Aan onze koffietafel is er altijd ruimte om tips en tricks en ervaringen met elkaar te delen wat een warm en welkom gevoel geeft. Is het de eerste keer meld dit dan even bij de balie en dan kunnen wij je wat weg wijs maken.

Zoals elke dag hebben verkleedde “dames”, dames en stellen GRATIS ENTREE. Meld je wel even aan bij onze balie.
    Wij beschikken over een omkleedruimte en het gebruik van een kluisje is GRATIS. Je betaald alleen €5,- borg voor de sleutel.
    Het gebruik van een handdoek is VERPLICHT. Ook aan onze koffietafel ivm Hygiëne. Je kan een handdoek van huis meenemen, maar deze is ook voor aan de balie te verkrijgen voor €2,50.

Kun je niet wachten tot de 27ste check dan onze andere thema dagen op het forum.

Get connected

Groetjes Team Marilyn

HOHOHO
    en een geile kerst gewenst

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
  • Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van George6 george6
    Deelnemer

Ik probeer….

XX G

Profielfoto van cd els bi cdelsbi
    Deelnemer

Ik ben er zeker bij kijk er naar uit. Komen en/of laten komen dat is de grote vraag? Als ik erbij kan helpen dan doe ik dat graag xxx els

Profielfoto van Charlene charlene
    Deelnemer

Ik ben er ook weer bij hoor, heerlijk zo’n geil feestje met zusjes

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van Charlenecharlene.
    Profielfoto van peter peter
    Deelnemer

Ik kom ook gezellig.

Profielfoto van Ron8181 Ronny8181
    Deelnemer

Het zit er dit jaar niet meer in dat ik nog een bezoekje breng aan deze geile erotheek.
    Daarom wens ik iedereen nu alvast

FIJNE FEESTDAGEN en een SUPERGEIL 2025

Mogen wij elkaar volgend jaar nog regelmatig op een laatste donderdagmiddag-van-de-maand treffen voor een paar geilzellige uurtjes.

Profielfoto van Vivonne Vivonne
    Deelnemer

Surprise Ik ben er ook! Liefs Vivonne

Deelnemer

Ik ben er ook,zo goed als zeker.
    Hoop weer wat,of liever veel, mooie tgirls te zien.
    Ik heb er zin in.

Xx G.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door Profielfoto van George6george6.
    Profielfoto van Travo Fan travofan
    Deelnemer

VIVONNE EN CHARLENE

Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

Ik probeer ook weer te komen , xxxxrene ❤️

Profielfoto van Charlene charlene
    Deelnemer

Zo te lezen wordt het een druk en geilzellig feestje. Hoop dat het voor mij weer een gevulde natte middag wordt. Kusjes Charlene

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door Profielfoto van Charlenecharlene.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door Profielfoto van Charlenecharlene.
    Profielfoto van Sexytgirl4you sexytgirl4you
    Deelnemer

Helaas kan ik niet, maar ik wens iedereen een geil en vooral een gezond 2025.
    En wie weet zien jullie mij volgend jaar een keertje in deze gezellige erotheek.
    xxx Robin.

Profielfoto van Anna76cd anna76cd
    Deelnemer

De planning is dat ik ook kom

Deelnemer

Gezellig Anna.
    Ik hoop dat er nog veel meer mooie girls komen.

XX G

Profielfoto van TloverM tloverm
    Deelnemer

Ik heb vakantie en het lijkt me leuk om op dit feestje te komen. Het wordt mijn eerste keer. Hoe laat begint de gezelligheid ongeveer?

Deelnemer

Hi man,de bios gaat om 11 uur open…….
    En uit ervaring weet ik dat het soms al heel gauw gezellig is.
    Zelf ben ik er rond 12 uur altijd.

XX G

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2025 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account