Marilyn is goed, ik kom terug

Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 10 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.

  • Auteur
    Berichten
  • #7523
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hoi,

    Vandaag was ik voor het eerst in Marilyns cinema/cruise-area.

    De medewerker van dienst was vriendelijk en sociaal, een fijn begin voor een eerste-keer-bezoeker. De ruimtes zijn schoon en ik kon wel glimlachen om de inrichting met seksblaadjes uit de oude doos, waarvan ik sommige als 50-jarige nog wel ken uit het pre-internettijdperk.

    De sfeer was een juiste mix van gemoedelijk en opwindend.
    Ik keek niet zo lang de kat uit de boom. Ik keek toe hoe drie mannen met elkaar bezig waren. Toen die even vertrokken, durfde ik voor het eerst van mijn leven in een sling te gaan liggen. Daar werd ik snel opgemerkt door verschillende bezoekers. Ik heb wat zaad geproefd en ik ben zo lekker geneukt dat ik er nu nog van geniet. Kort daarna ben ik vertrokken, omdat ik niet zoveel tijd had vandaag. Ik kan me voorstellen dat je het hier ook veel langer kan uithouden. Dat komt er ook nog wel een keer van. Voor vandaag was dit een heerlijke kennismaking.

    #7524
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Hallo Mijnfactuurquellbrun.

    Wat fijn dat je eerste ervaring in onze cinema zo’n prettige was.
    Goed om te horen.
    En heel graag tot een volgende keer.

    Team Marilyn.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account