Lang, rode pruik en geil

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 3 maanden geleden door Profielfoto van OttoOtto.

  • Auteur
    Berichten
  • #8890
    Profielfoto van Paardelul Paardelul
    Deelnemer

    Afgelopen donderdagmiddag weer een bezoekje gebracht, koffie erbij en het was redelijk druk met tot mijn grote genoegen ook weer een aantal tv’s! Opeens kwam er een lange dame met lang rood haar voorbij schuiven en trok mijn aandacht… ik heb haar niet gelijk benaderd maar even later lag ze samen met een andere tv op de matras in de grote ruimte. Ik werd geil gepijpt op de bank met uitzicht op die geile vrijpartij. Met een flinke ***** ******* moest ik haar pik hebben en even later die geile staaf flink afgezogen, afwisselend heerlijk getongd en werd er door iemand nog lekker met m’n ballen gespeeld. Niet veel later vreselijk gespoten op de matras terwijl iedereen meekeek. Met trillende beentjes nog maar koffie gehaald en even bijgekomen alvorens weer te vertrekken.mmmmm was een prima middag!

    #8891
    Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

    Ze kwam binnen toen ik zo ongeveer weg moest. Maar alles bij elkaar was het een hele fijne middag donderdag. Lekker druk en actieve mensen.

    #8895
    Profielfoto van Otto Otto
    Deelnemer

    Heerlijk lijkt mij

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account