kluisjes en kleedruimte in Marilyn.

Dit onderwerp bevat 6 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Profielfoto van Blue54 Blue54 6 maanden, 1 week geleden.

• Auteur
    Profielfoto van sexcinema sexcinema 
    Sleutelbeheerder

Wisten jullie dat er in de Marilyn kluisjes aanwezig zijn?
    We hebben namelijk heel veel kluisjes die je kunt gebruiken, tegen betaling van 5 euro borg.
    Als je een kaartje koopt voor de cinema meld het dan even dat je een kluisje wilt huren, en je krijgt een sleutel.
    En als je weg gaat, niet vergeten de sleutel weer in te leveren, en je krijgt je 5 euro borg weer terug.

Ook hebben wij een afsluitbare kleedruimte voor travo-cd die zich willen omkleden.
    vraag gewoon even naar de sleutel aan de kassa.

Team Marilyn.

Profielfoto van Ferry Ferry 
    Bijdrager

Hallo, vandaag kom ik ook. Ik wil mij graag, voor het eerst, in lingerie kleden terwijl anderen mij kunnen zien. Ik vind dat spannend hoor. Misschien is er een TV of zusje die met mij nog wat spulletjes wil kopen en mij daarna helpt met kleden.
    Xxx

Profielfoto van Latex rubberslet Latex rubberslet 
    Bijdrager

Ik kom mij er graag eens spoedig in latex hullen

Profielfoto van  Anoniem

Heel goed. Kan je (indien je dat wil) lekker naakt lopen. Kleren uit. Is wel het geilste. Jammer dat er altijd weer figuren zijn met alle kleren zelfs soms jas en/of pet op. Niet te geloven wat kom je er dan doen.

Profielfoto van Adrian4U Adrian4U 
    Bijdrager

Smaken verschillen… Ik vind juist wat textiel/slip/boxer geil om in te rotzooien, pik en ballen naar buiten trekken… en heerlijk op m’ń knieën een pik door een open gulp pijpen…

Profielfoto van Adrian4U Adrian4U 
    Bijdrager

Om maar niet te spreken van een tv kanten slipje, of bodystocking… kreun, dan wordt se seks heel hard..

Profielfoto van Blue54 Blue54 
    Bijdrager

Slipje o.i.d. is wel heel wat anders dan volledig verpakt hoor.
    Om van hygiene maar niet te spreken.
    Even wassen en dan (bijna) bloot genieten, lekker.
    Komen die kluisjes goed van pas.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2020 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account