kluisjes en kleedruimte in Marilyn.

Tags: ,

Dit onderwerp bevat 11 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 maanden, 3 weken geleden door Profielfoto van peterpeterpeterpeter.

• Auteur
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

Wisten jullie dat er in de Marilyn kluisjes aanwezig zijn?
    We hebben namelijk heel veel kluisjes die je kunt gebruiken, tegen betaling van 5 euro borg.
    Als je een kaartje koopt voor de cinema meld het dan even dat je een kluisje wilt huren, en je krijgt een sleutel.
    En als je weg gaat, niet vergeten de sleutel weer in te leveren, en je krijgt je 5 euro borg weer terug.

Ook hebben wij een afsluitbare kleedruimte voor travo-cd die zich willen omkleden.
    vraag gewoon even naar de sleutel aan de kassa.

Team Marilyn.

Profielfoto van Ferry Ferry
    Deelnemer

Hallo, vandaag kom ik ook. Ik wil mij graag, voor het eerst, in lingerie kleden terwijl anderen mij kunnen zien. Ik vind dat spannend hoor. Misschien is er een TV of zusje die met mij nog wat spulletjes wil kopen en mij daarna helpt met kleden.
    Xxx

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Heel goed. Kan je (indien je dat wil) lekker naakt lopen. Kleren uit. Is wel het geilste. Jammer dat er altijd weer figuren zijn met alle kleren zelfs soms jas en/of pet op. Niet te geloven wat kom je er dan doen.

Profielfoto van Blue54 Blue54
    Deelnemer

Slipje o.i.d. is wel heel wat anders dan volledig verpakt hoor.
    Om van hygiene maar niet te spreken.
    Even wassen en dan (bijna) bloot genieten, lekker.
    Komen die kluisjes goed van pas.

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Zelf loop ik het liefst helemaal naakt. Maar een slipje bij een ander kan best lekker geil zijn. Op helemaal aangekleed knap ik totaal af. Daarom ga ik ook het liefst naar Marilyn. Ik ken geen andere cinema waar zoveel bloot te zien en te voelen is, en waar zoveel open en bloot gegeild wordt.
    Straks, zaterdag 25 januari, ga ik weer en ik hoop op een spetterende dag, en een paar rode billen, als het even kan.

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Om aan te sluiten op de reactie van Louis49 , ik zelf loop ook graag helemaal naakt , daarom ga ik gelijk uit de kleren als ik in zo’n cinema kom.

Geile groetjes Knuffeltje

Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

Ik loop altijd rond in een lycra pakje en daar mag je graag aan voelen, strelen en dan inderdaad mijn pik eruithalen. Ik geniet daar heel erg van en nee dan ben ik niet geheel naakt, maar volgens mij net zo geil, toch?

Profielfoto van dutchnylon dutchnylon
    Deelnemer

Rob, ook zo mee eens. Heerlijk ook lycra op de naakte huid en helemaal goed als naakt en lycra naast elkaar van elkaars lijven genieten.Ook geil als de pik er juist in blijft zitten.

Profielfoto van SexyTgirlAms sexytgirl
    Deelnemer

Goedemiddag, nog nooit in de bios geweest. Lijkt me leuk een keer daar naar toe te gaan. Wellicht rare vraag, maar is er bij de verkleedruimte ook een douche ?

Profielfoto van Miranda miranda
    Deelnemer

Ha sexytgirl, een douche is het enige wat ontbreekt in Marilyn.

Profielfoto van SexyTgirlAms sexytgirl
    Deelnemer

Bedankt voor je reactie.

Profielfoto van peterpeter peterpeter
    Deelnemer

er lopen wel vaak mannen rond die helemaal gekleed blijven, alleen hun gulp is open. Maar ik vind dat eigenlijk wel opwindend. Ik ben altijd naakt en vind het geil om dan gepakt en betast te worden door iemand met z’n kleren nog aan.

Twee weken geleden was ik achteraan in de homozaal met 2 mannen aan het spelen en zij met mij. Pijpen, vingeren, billenkoek, op schoot zitten, tongzoenen. Ik voelde me echt een sletje. Een van de mannen kwam al heel snel klaar over mijn been. De andere man wilde mij neuken, maar toen hij het aan me vroeg spoot hij al over me heen. Jammer, dat had me ook wel geil geleken. Glanzend van het zaad heb ik me eerst schoongemaakt en daarna opnieuw een plekje gezocht voor geile spelletjes.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2023 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account