Joyce

Dit onderwerp bevat 7 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 9 maanden geleden door Profielfoto van PrinsPrins.

  • Auteur
    Berichten
  • #9455
    Profielfoto van MrsSonja MrsSonja
    Deelnemer

    Joyce is n tranny in opleiding. Ze gebruikt hormonen en heeft kleine borstjes. Op donderdag 4 juli komt ze samen met MrsSonja naar Marilyn om mannen te pijpen en ze stelt haar ‘trannykutje’ beschikbaar. Rond half 4 zal ze er zijn.

    #9456
    Profielfoto van Prins Prins
    Deelnemer

    Voortreffelijk, ik heb prima opleidingsmateriaal en ik mag wellicht ook enkele opmerkingen maken of instructies geven. Ik stel mijn ervaring en centimeters graag ter beschikking aan de ijverige studente. Maar eerst mag ze natuurlijk laten zien wat ze er al van kan, ik ben positief ingesteld en niet direct streng 😉
    Tot vanmiddag.
    P

    #9457
    Profielfoto van Prins Prins
    Deelnemer

    Nou, nu weet ik het wel.
    Volgens mij is dit een fake verhaal, er was wederom geen Sonja of Joyce te zien. Wereldkampioen afhaken. Of is het een manier van Marilyn om in de downtime toch nog een paar tientjes entree binnen te krijgen. Geen idee, maar ben er klaar mee. Ik zou er niet meer op reageren mensen, tenzij we nog een prachtig plaatje te zien krijgen van een spetterend optreden vandaag. Ik daag jullie uit. Salut.
    P

    #9458
    Profielfoto van Paardelul Paardelul
    Deelnemer

    Zeg Prins, kan je niet lezen…? Vanaf 15.30 wordt er geschreven! Jouw reactie is van 14.19……

    #9459
    Profielfoto van MrsSonja MrsSonja
    Deelnemer

    Dag p,

    Op het allerlaatst heeft Joyce moeten afzeggen (privéomstandigheden gaan toch voor) Eerder afmelden híer op t forum lukte helaas niet.
    Diverse bezoekers kennen Joyce en ondergetekende van diverse hete middagen in de bioscoop. ‘Marilyn’ heeft niets met aankondigingen op het forum zoals deze te maken. Niets fake aan en ook geen lokkertje in die zin. Ondanks dat ik je absoluut begrijp p, vind ik je laatste reactie wel n beetje jammer en echt bezijden de waarheid..

    Ik hoop binnenkort op een ‘goedmakertje’
    MrsSonja

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 9 maanden geleden door Profielfoto van MrsSonjaMrsSonja.
    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 9 maanden geleden door Profielfoto van MrsSonjaMrsSonja.
    #9462
    Profielfoto van Prins Prins
    Deelnemer

    OK Mrs Sonja, ik ben geneigd je te geloven maar een berichtje op het forum of excuusje was toch niet zo ingewikkeld lijkt me. Enfin, gaat mij niets aan. Het is niet zo moeilijk om in de historie van jouw aangekondigde bezoekjes te kijken en dan ook meteen te zien dat je het vaker hebt laten afweten, daar heb ik zelf ook al een keer eerder de pech mee gehad. Dat verklaart wellicht mijn reactie. Maar nogmaals, positief als ik ben, een goedmakertje zoals je voorstelt past, dat mag altijd, en ik lees graag een voorstel, mag in pb, dan doen we er onder vier (of zes) ogen zand over, heel graag.

    Enne, @Paardenlul: het is nu 5:00 u. Kijk eens naar de site-klok. Ja ik kan lezen.
    Groetjes

    #9463
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Prins,

    Wij vinden je insinuaties nogal beledigend, misschien moet je het hele forum is gaan uitpluizen, voor je een dergelijke beschuldiging uit aan ons adres of dacht je nou werkelijk dat een bedrijf baat heeft bij fakeberichten?! Daar komt bij dat wij MrsSonja en haar subs zowel als bezoeker en als mens heel erg waarderen, ze is ook 1 van de weinige die zich altijd netjes aankondigt op het forum, afhankelijk van de mogelijkheid netjes tijdig annuleert en anders er alsnog achteraf een bericht plaats, zie bovenstaande, met een nette excuses, zie de geschiedenis.
    Voor een positief persoon sta je wel snel met je oordeel klaar, maar we zullen er vanuit gaan dat je gewoon erg teleurgesteld bent geweest en het niet zo bedoeld hebt…

    Met vriendelijke groet,
    Team Marilyn

    #9464
    Profielfoto van Prins Prins
    Deelnemer

    I rest my case.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account