Jade & Friends T- Girl Zaterdag 8 April

Dit onderwerp bevat 8 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar geleden door Profielfoto van Steffaniesteffanie.

  • Auteur
    Berichten
  • #16112
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    8 April is het weer zover.
    Deze keer komt een goede vriendin van ons. om te helpen met make-up.
    Ze is aanwezig van 13 uur tot 16 uur. Dus dames grijp je kans om gratis te leren hoe je het beste je make-up kan doen.

    jd

    #16113
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    Ja ja dat word dus echt een super gezellige dag met Jaqueline om jullie mooi op te maken. Misschien ga ik wel lui doen en mag ze mij ook opmaken ?‍♀️.

    #16118
    Profielfoto van Royanna royanna
    Deelnemer

    Super jammer, het gaat me niet lukken dit keer. Ik was er heel graag bijgeweest, het was erg gezellig de vorige keer. Veel plezier iedereen!

    Liefs, Royanna

    #16119
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    @royanna Jammer, maar ga je andere keer wel weer zien lieverd. ?

    #16126
    Profielfoto van marcos marcos
    Deelnemer

    ik denk dat ik ook kom zaterdag 8 april

    #16137
    Profielfoto van Horny Fransel x hornyfranselx
    Deelnemer

    Hoi lieve geile mensen ik ben afgelopen x geweest heerlijk… stout hot en gezellig.. En ja wie ben ik, ok kijk maar op mijn profiel zeg het maar mmm xx.. Gezellig om jullie te gaan ontmoeten 8april xx❤️??

    #16139
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    @royanna jammer schat dan gaan we je in juni pas zien dan. Want in mei zijn we er niet

    #16140
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    Marcos en horneyfrans gezellig weer.

    #16207
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    We gaan Paaseitjes verstoppen en die mag je gaan zoeken. Voor de persoon met de meeste gevonden paaseitjes hebben we via Marilyn een leuke attentie! Er zijn 3 kleuren, n.l Blauw, Rood en Goud. Bij gelijke stand bepaalt de hoeveelheid gouden de winnaar en als als ze die niet hebben dan de Rode.

    Nou veel plezier met zoeken en natuurlijk ook met gezellig kletsen en je vermaken in de achter ruimtes.
    ?Steffanie

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account