Jade & Friends T- Girl Zaterdag 7 augustus.

Dit onderwerp bevat 32 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 7 maanden geleden door Profielfoto van Steffaniesteffanie.

  • Auteur
    Berichten
  • #12216
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Wat een superleuke reacties allemaal!
    wij ervaren dit als een ware compliment, maar ook de sfeer en de gezelligheid die er elke keer aanwezig is.
    Met elkaar moet je het doen. Beetje spelen en beetje kletsen en de rest mogen jullie zelf invullen…..
    Ook wij als team Marilyn willen Tanja bedanken voor haar inzet om dit te doen slagen en te verrassen.
    Wij verwelkomen de nieuwe dames en hopen jullie vaker welkom te mogen heten. Onze vaste dames wat super gezellig was het weer en uiteraard al onze klanten die er waren en er ook van hebben mogen genieten.
    De volgende staat alweer gepland in onze agenda en komt uiteraard ook weer op onze forum en dat is Zaterdag 25 september 2021
    Wij hopen iedereen weer te zien en uiteraard staat de crew er weer!!!

    Dikke knuffels van Team Marilyn

    #12217
    Profielfoto van tanja076 tanja076
    Deelnemer

    Was inderdaad ‘n heel bijzondere dag !
    25 sept ben ik er helaad niet bij, snik snik….

    #12218
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    Ik kom sinds 10 Juni op zoveel mogelijk travo dagen en elke keer weer valt het mij op dat zowel personeel als klanten super lief en leuk zijn. Dit was mijn 1e Jade and Friends dag maar vast niet de laatste.

    Dus tot de volgen travo / jade dag.

    ?? Steffanie ?

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account