Jade & Friends T- Girl Zaterdag 22 Januari

Dit onderwerp bevat 18 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 2 maanden geleden door Profielfoto van Jade-Hottiejade.

  • Auteur
    Berichten
  • #13072
    Profielfoto van Roxanne 2021 notanygirl
    Deelnemer

    Helaas al weer op vakantie en nog 2 weken naar de zon

    #13074
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Ik wil even wat kwijt over deze dag, ja het was zo gezellig weer ondanks het niet te grote opkomst, wat een sfeer is het daar, wat zie je daar, veel travo’s elkaar overal mee helpen, die spullen geven aan elkaar, die tips geven aan elkaar, een nieuwe mensen in deze wereld, zouden hun snel thuis voelen.

    Maar dit is het niet alleen, Het is er bijna altijd geil, het leuke is dat er vaak mannen zijn die niet opdringen, ik zie daar veel respect hebben, voor elkaar, maar ook zie vele leuke geile dingen, het is echt een dag waar veel gebeurd. Maar ook het personeel van Marylin, is altijd bezig het daar heel netjes te houden en schoon, kom ook veel op andere plaatsen, maar zie dit zelden.

    Laten we hopen dat we snel weer alles binnen kunnen, we geen last hebben van beperkingen meer, we dan ook elke 2e zaterdag van de maand in onze agenda staat voor de Jade dag. Nu kijk ik uit naar 12 Februari, welke datum we snel moeten noteren, hoop jullie allemaal te zien.

    #13075
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    Hallo Rinus,

    Leuk dat je dit schrijft over ons en inderdaad zijn de Jade dagen, maar ook de Travdagen in Marilyn altijd gezellig en is er wederzijds respect. Ook ik hoop dat we weer naar normale openingstijden gaan en de angst bij velen voor Corona weg zal ebben zodat het weer ouderwets druk word op die dagen.
    Dikke ? Rinus

    #13076
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    Wat een lieve woordjes weer.
    Zonder jullie allemaal was er geen Jade dag. Heel veel dank aan jullie ook allemaal.

    En id Rinus van nu is het gewoon elke 2de zaterdag van de maand.
    Tot gauw op de volgende keer. Knuffels&kusjes

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account