Jade & Friends T- Girl Zaterdag 16 oktober

Dit onderwerp bevat 11 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 5 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.

  • Auteur
    Berichten
  • #12408
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    jd

    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 6 maanden geleden door Profielfoto van Jade-Hottiejade.
    #12470
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Het kan zaterdag wel eens heel druk worden, vandaag was ik in Arnhem, waar veel leuke en lekkere travo’s zaterdag naar de Jade dag willen gaan ook

    #12471
    Profielfoto van tanja076 tanja076
    Deelnemer

    Heb vorige Jade-dag gemist. Deze keer kom ik in elk geval voor de gezelligheid ‘n paar uurtjes langs…………..

    #12476
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Ik ben ook weer op de Jade dag, heb gisteren een aantal leuke Tgirls gesproken die ook komen, laten we hopen op weer een heel mooie dag, waar een ieder haar of zijn genot kan vinden.

    #12478
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    gezellig tot zaterdag Xx

    #12480
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Kom zaterdag ook de jade dag lijkt mij gezellig volgens Rinus leuk en gezellig
    Ben nieuw bij jullie vanaf hoe laat ivm omkleden enz natuurlijk.

    #12496
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Was weer een zeer geslaagde dag daar, met veel leuke lieve en mooie travo’s, ja die Jade liep er strak bij, net als ons lieve Roos, die weer goed verwend is op verschillende manieren, heel bijzonder hoe mensen met elkaar omgaan, kunnen veel mensen van leren.

    #12497
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    Helaas werd ik dus ziek tijdens de Jade Dag. En baal enorm dat er dan (ook door personeel van Marilyn) meteen een link gelegd word naar drug gebruik door mij! Als je dat over mij denkt kan je mij echt niet en vind het echt niet kunnen dat het achter mijn rug om over mij besproken word!!
    Zal hier dan ook volgende keer dat ik in Marilyn ben het personeel even op aanspreken!!

    gr. Steffanie

    #12498
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Als dit verteld is, dan is het in stilte gebeurd hoor, heb daar niets van mee gekregen, terwijl ik veel voor heb gezeten in de koffie hoek. Maar als dit zo is dan het een schande hoor, je kan, en mag niet zo iemand beschuldigen, zonder dat je daar bewijs van hebt. Je kan iemand dan een erg zwart dan maken, want anderen horen later niet, dat er niets aan de hand was.

    #12543
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Steffanie,

    Wat vervelend voor je dat je uitgerekend op deze leuke dag ziek bent geworden, we hopen dat je inmiddels bent opgeknapt.

    Graag wil ik duidelijk stellen, dat ik een dergelijke beschuldiging naar ‘het personeel van de Marilyn’ zonder enige vorm van communicatie met ons hierover niet waardeer. ‘Het personeel van de Marilyn’heeft namelijk op geen enkele wijze een link naar jou, noch naar een ander gelegd m.b.t. ‘drugsgebruik’. Als je eerst naar ons toe was gekomen, voor je iets dergelijks plaatst, dan had je geweten, dat het enige wat er gezegd is, dat we wat dingen hebben gevonden, waardoor wij nog meer toezichtronden gaan lopen en het verzoek vanuit ons was, dat iedereen daar alerter op is in het algemeen op deze leuke themadag, omdat het vervelend voor mensen kan zijn in hun spel als wij daar meer dan nodig extra tussendoor moeten lopen om toezicht te houden.

    Ik stel voor dat we er bij je volgende bezoek nog even in persoon over praten onder t genot van een bakkie koffie en jij ook even rustig je verhaal kan doen, want ik kan me niet voorstellen dat je dit zo bedoelt als dat het overkomt.

    Met vriendelijke groet,
    Team Marilyn

    #12574
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    Hallo Team van Marilyn,

    Had ondertussen vernomen dat het verhaal dat het personeel van Marilyn hier over was begonnen, door een persoon aan mij is verteld die dus zelf hierover fout zat.
    Mijn reactie komt voort uit mijn drugs verleden en voelde mij op dat moment dan ook echt diep in mijn hart getroffen.
    Kreeg helaas geen melding in mijn mail over jullie reactie op mijn bericht, anders had ik dit al eerder kunnen rechtzetten.

    Ondertussen alweer bij jullie geweest op de Travodag en gelukkig alles kunnen bespreken.
    Ik wil nogmaals mijn excuses aanbieden dat ik het team geheel ten onrechte op dit soort praktijken heb aangesproken/aangekeken.

    Hoop nog erg vaak bij jullie te gast te mogen zijn.

    Liefs en ?? Steffanie

    #12592
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste steffanie,

    Gelukkig is het weer uitgesproken en zien we jou graag weer bij ons in te Marilyn.
    Tot snel weer!!!

    Liefs,

    Team Marilyn

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account