Jade & Friends T- Girl Party. Vaste Dag !!!

Dit onderwerp bevat 112 reacties, 35 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 week, 5 dagen geleden door Profielfoto van Jade-Hottiejade.

  • Auteur
    Berichten
  • #14767
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hi lieverds, wat is het beste tijdstip op de Jade & Friends dag de mooiste, liefste en geilste dames van genot te voorzien?

    #14768
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    Na 13:00 uur want tot die tijd is het dressen en kletsen.

    gr. Steffanie ?

    #14769
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Dank je wel voor je reactie Steffanie! Dikke zoen Marco-××× ?

    #14770
    Profielfoto van Royanna royanna
    Deelnemer

    Daar ga ik echt mijn best voor doen Steffanie 🙂 was super de vorige keer en ik vind het echt jammer dat ik er zaterdag niet kan zijn.

    #14772
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Wil graag een kijkje nemen op deze dag. Ben een sexy man, slank, mooi glad, uiteraard hygienisch. Bisexueel, trek een kinky outfit aan. Wat kan ik verwachten?

    #14773
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    Goedemorgen schatjes.
    Kinkyleatherboy wat je kan verwachten is altijd maar de vraag met ons.
    Als je op.je knieën gaat kan je natuurlijk wel.iets in je verwachten hihi.
    Kom lekker langs en beleef het zelf hihi.

    Zin in tot ovet een paar uurtjes xxxjes

    #14774
    Profielfoto van isabelle isabelle
    Deelnemer

    Een ieder Goedemorgen, ik ga zo rijden richting Hilversum. Tot straks iedereen. XXX isabelle

    #14775
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    Tot zo xxxjes

    #14776
    Profielfoto van Ron8181 Ronny8181
    Deelnemer

    Ik ga mijn best doen om er straks (rond 13.45 toch even te zijn, want ik vond het de vorige keer (september) erg geil.

    #14778
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hoi Jade, ik was er vandaag rond 13:00, alleen heb ik niemand van jullie gezien?
    Bij binnenkomst zag ik jullie wel lekker aan de koffie tafel zitten. Ik had graag op mijn knieën gezeten, en iets lekkers willen ontvangen. Ben er tot 14:30 gebleven, daarna ben ik weg gegaan. Misschien moet ik iets opvallends aantrekken? Wanneer zijn jullie er weer, en tot hoe laat? Grt kinkyleatherboy.

    #14779
    Profielfoto van Ron8181 Ronny8181
    Deelnemer

    Ik was er rond 14.00 uur.
    @Kinkyleatherboy, de dames ‘draaien hun eigen programma’. Het is niet zo dat ze specifiek voor jou iets doen. Uiteindelijk zijn ze lekker aan de gang gegaan. Daar was ik ook niet bij.
    Toen ik vertrok was ik echter wel lekker leeggezogen….

    #14780
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    @kinkyleatherboy Jammer dat je het zo ervaart, wij draaien volgens ons geen eigen programma. Iedereen mag mee doen als je gewoon bij ons komt als we bezig zijn, gaan ons niet specifiek op iemand richten. Hebben ons best met redelijk aantal personen bezig gehouden. Dus hopelijk ga je de volgende keer gewoon met ons mee doen.
    gr. Steffanie ?

    #14890
    Profielfoto van geilnaakt geilnaakt
    Deelnemer

    Hoi,

    Als ik zelf geen t-girl ben, kan ik dan wel op een 2e zaterdag vd maand naar de cinema komen?

    Groetjes
    Geilnaakt

    #14891
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    @geilnaakt Natuurlijk ben je welkom het is Jade&Friends dag, dus iedereen die Tgirls leuk/lief vind is welkom.

    Hopen jouw daar dan ook te ontmoeten.

    gr. Steffanie ?

    #14892
    Profielfoto van geilnaakt geilnaakt
    Deelnemer

    Ok goed te horen en het lijkt me heerlijk om te gaan, wordt voor mij dan zaterdag 10 december, spannend en hoop jou ook te ontmoeten…..

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 113)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account