Ik ben verliefd.

Dit onderwerp bevat 10 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 6 maanden geleden door Profielfoto van ZaadsletZaadslet.

  • Auteur
    Berichten
  • #7130
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    Een ervaring deze keer, een hele mooie. Het is me overkomen. Ik ben iemand tegen het lijf gelopen die mij compleet holderdebolder heeft gemaakt. Vorige week zaterdag ontmoette ik hem in de sauna. Ik was daar gewoon naakt, zonder pruik, zonder verkleedpartij. Hij, stoer en sterk met een mooi lichtbehaard lichaam, nam me apart en voor ik het wist was ik als was in zijn handen. Een absolute top. Ik kreeg geen kans op verweer. Ik werd meteen zijn bottom en ik wilde dat maar al te graag. Zwaargeschapen! Het deed behoorlijk pijn telkens wanneer hij bij me binnendrong maar dat soort pijn is dan gewoon heerlijk. Ik heb langdurige vrijpartijen meegemaakt maar een neuksessie van 16 uur aan een stuk, alleen onderbroken door korte pauzes van hooguit een kwartier, had ik nog nooit eerder meegemaakt. Telkens weer werd dat enorme ding weer keihard en telkens weer lag ik te kronkelen van genot. Op mijn rug, op mijn buik, op mijn knieën en als hij moe werd dan bediende ik mezelf terwijl hij op zijn rug lag. Dubbelgevouwen onder zijn volle gewicht met steeds het gevoel dat mijn rug op breken stond met die gigantische pik van hem compleet in me, gevoelsmatig tot in mijn hart. Beiden druipend van het zweet wat ik dankbaar van hem aflikte. Zo zijn we vanaf s’middags de hele nacht doorgegaan. Om pakweg 8 uur s’ochtends kwam hij klaar en allebei waren we gesloopt. Telefoonnummers uitgewisseld en de afgelopen week een leuk contact opgebouwd. Gisteren weer afgesproken in de sauna. Deze keer, uit bescherming met een zelf opgelegde tijdslimiet. Het werd weer een extreme vrijpartij, deze keer met een voorzichtig beginnetje in de richting van BDSM. Ik heb hem kennis laten maken met bondage en hij is geïnteresseerd in meer. Vanzelfsprekend offer ik me daarbij dolgraag op als zijn knaap. Zoals afgesproken keurig om 23:00 u. gestopt en ik ben verliefd met hem meegelopen naar het station. Onderweg moest hij me nog twee keer redden want ik was compleet in de wolken en liep dwars door rode stoplichten met aanstormend verkeer wat ik niet meer registreerde. Op het perron heb ik hem vurig getongzoend en het kon me niet meer schelen dat er tig mensen op stonden te kijken. Hij heeft me en dat weet hij. Hij vindt me mooi en geil zoals ik ben en we zijn beiden heerlijk verliefd. Proud to be gay!

    #7135
    Profielfoto van Axel Axel
    Deelnemer

    Beste Saddah

    Leuk om te lezen Gefeliciteerd.

    Gr Axel

    #7138
    Profielfoto van Bibi Bibi
    Deelnemer

    Toppie lieverd, ben blij voor je

    xxxx
    Bibi

    #7142
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    Goh, dit vind ik nu twee hele lieve reacties van twee lieve vrienden. Ik blijf al mijn vrienden bij Marilyn trouw. Twijfel daar nooit aan. Ik mag dan dan nu wel hevig verliefd zijn , maar opnieuw trouwen zal ik nooit meer 😉 Ik bepaal nog altijd zélf de regels in mijn liefdesleven, met ruimte voor mijn vrienden via Marilyn en daarbuiten. Jullie horen daartoe. Hoe wij dat in de toekomst gaan invullen, daar komen wij vast samen nog wel uit. Maar ik blijf er voor jullie. Met liefde en met de zweep 😉

    #7593
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    Update:
    We zijn alweer een half jaartje verder en alles is nog steeds zoals toen. Afspreken met hem resulteert altijd weer in een ongelooflijke vrijpartij. Nog steeds zijn de rollen door hem verdeeld. Hij top, ik bottom. Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die het zo lang kan volhouden en ik vaar er wel bij. De mooiste zomer van mijn leven is nog maar net begonnen en ik heb al twee fantastische dagen aan een verlaten Hollands strand beleefd. Ja hoor, zulke stranden bestaan ook hier nog. My lips are sealed. Poedelnaakt, neukend in het zand met het opkomende water, opgewarmd door de verhitte zandplaat, om ons heen spoelend. Af en toe wat dieper water opzoekend om het zand van mijn achterwerk te spoelen. Op bepaalde drukbezochte plekken werkt het immers als schuurpapier. Wanneer er een al te nieuwsgierig bootje koers richting ons zet staan we op, keren we het de blote billen toe en lopen we arm in arm naar ons duinkommetje om aldaar, onttrokken aan nieuwsgierige blikken verder te vrijen.
    Vertrouwend op factor 50+ de hele dag naakt met de zon op onze billen. Ook vertrouwend op elkaar. Geen gedoe meer met condooms. We hebben samen onze test gedaan en afspraken gemaakt zonder elkaar te claimen: bare alleen met elkaar, safe seks met anderen.
    Af en toe landen er wat harde klappen met de vlakke hand op mijn billen wanneer hij mij neemt. Soms maakt hij ook gebruik van de zweep die ik toevallig in de buurt heb laten rondslingeren. Maar verder heeft hij niet zoveel met BDSM en nog veel minder met travestie. You can’t win them all. Ik ben wat seks betreft bij hem heel goed onder de pannen. Het is vaak flink op de tanden bijten wanneer dat grote ding van hem bij me binnendringt en ook nog eens in me blijft groeien maar die pijn maakt al gauw plaats voor het lekkerste gevoel wat ik ooit bij het neuken heb mogen ontdekken. Hij weet mijn mannelijke G-spot feilloos te raken en naar verluidt blijk ik dan de meest dierlijke geluiden te kunnen produceren.
    Travestie en BDSM.
    Al dan niet in combinatie blijven dat de rest van dit jaar voor mij de belangrijkste redenen om de Marilyn te bezoeken. Safe seks is daarbij nooit uitgesloten maar het is minder dan voorheen het doel van mijn queeste geworden. Het is tijd om te spelen. Spelen met spanning en hier en daar een prikkel…
    Het is bijna Juli. Mijn volgers weten genoeg.

    #7594
    Profielfoto van Bibi Bibi
    Deelnemer

    Fijn te horen kanjer

    xxx
    Bibi

    #7595
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Heerlijk om te lezen Saddah, het is je gegund!
    Maar……. we missen je wel hoor.
    Hopelijk zien we je snel weer.

    veel liefs.

    Team Marilyn.

    #7596
    Profielfoto van Axel Axel
    Deelnemer

    Lieve Saddah

    Wat ons betreft zijn we heel blij dat het zo met jullie gaat.
    En ook al zagen we je de laatste tijd niet, toch ben je in ons hart wel bij ons gebleven.
    zoals iedereen die gemist word ben je van harte welkom.

    Axel

    #7605
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    Hee lieverds, ik dank jullie voor deze mooie berichtjes. Zoals gezegd stond voor mij de maand Juli al een poosje genoteerd in mijn balboekje met een sterk verhoogd Marilyn-bezoek mijnerzijds. Het is nu bijna zover. We gaan elkaar zien. XXX

    #8052
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    Nog steeds zaterdags, op wekelijkse basis 🙂

    #11238
    Profielfoto van Zaadslet Zaadslet
    Deelnemer

    wat geil harde natte lul hier nu

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account