Hetero stellen

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 dag, 14 uren geleden door Profielfoto van jongeknuljongeknul.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van Mrrs25
    mrrs25
    Deelnemer

Hallo leuke bezoekers van Marilyn.
    Laatst heb ik deze cinema bezocht met mijn vrouw. Er was niemand aanwezig, we hebben lekker de tijd genomen om elkaar te verwennen. Nu zijn wij nieuwsgierig op welke momenten er andere heterostellen of bi-vrouwen aanwezig zijn. Zijn daar dagen voor?
    Mvg R

• Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Hebben ons vandaag geregistreerd. Mochten jullie ooit plannen hebben, je weet waar we te vinden zijn en laat een berichtje achter.

Profielfoto van jongeknul jongeknul
    Deelnemer

Hoi allemaal,
    Ik ben Nik, 20 jaar oud, blond en nieuwsgierig naar de sfeer hier. Ik kom uit de omgeving van Hilversum en zou graag in contact komen met gelijkgestemde meiden of koppels om elkaar eerst rustig te leren kennen.
    Ik ben respectvol, sociaal en sta open voor een leuke kennismaking. Een gezellig gesprek mag altijd, en wie weet klikt het.
    Stuur gerust een berichtje als je meer wilt weten of zin hebt om kennis te maken.
    Groetjes,
    Nik (20)

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2026 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account